neděle 30. dubna 2023

Přes rok stále spolu...


Valérie: ,,Co slavíme,že jsme v tomhle nóbl podniku?´´

Christian: ,,Jsme spolu už přes rok.Nenašel se čas,aby jsme to vůbec oslavili.´´

Valérie: ,,Je vůbec co slavit?Natož,že mělo jít jen o sex jsme spolu fakt dlouho!´´

Christian: ,,To máš pravdu,mělo jít jen o sex...Jsem s Tebou ale šťastný.Ty také?´´

Valérie: ,,Kdo by s Tebou nebyl?!´´

Christian: ,,Máš pěkné šaty,sluší Ti to.´´

Valérie: ,,Díky i Tobě´´ a mrkla na něj.


Objednali si jídlo...





Christian: ,,Marco mi tuhle restauraci pořád doporučoval,tak snad vážně stojí za to.Ale snad ano,protože Marco je snob.´´ a smál se.

Valérie: ,,Nádherný interiér,elegantní a přesto moderní.Jídlo voní a vypadá báječně.Marco by Ti tip nedal,kdyby nebyl spokojen.´´

Christian: ,,To máš pravdu...Mimochodem,jeho žena Mia to tu navrhla.´´

Valérie: ,,Má vkus,myslím Miu...´´

Christian: ,,Když už o nich mluvíme,možná je čas se společně poznat.Tedy,abych byl přesnější Mia plánuje nějakou oslavu a mám Tě vzít sebou.Půjdeš?´´

Valérie: ,,Možná...´´

Christian: ,,Jsi komplikovaná.´´

Valérie: ,,Hádám,že to je právě to,co se Ti na mě tolik líbí?!´´ a mrkla na něj.





Marco nelhal.Skutečně tu vaří výborně.

Christian začal být nervózní,pořád čekal na vhodný okamžik a bál se,že se snad nedočká...Až nakonec se konečně Valérie omluvila a odešla na toaletu.Christian musel něco rychle vyřídit,než se vrátí...





Počkal až se posadí a posunul po stole k ní krabičku.Vstal a vytáhl nádherné růže a šel k ní...




Christian: ,,Tohle mi moc nejde...Prostě řekni ANO,prosím...´´

Valérie: ,,Nejde to.Už jsme o tom mluvili...´´

Christian: ,,Ano,jsem si vědom a chápu Tvé důvody,ale jsou absurdní!´´

Valérie: ,,Tak to vidíš ty...´´

Začala hrát hudba a světla hlavní se zhasla...

Christian: ,,Pojď tančit...´´ a nabídl jí ruku...






Christian: ,,Jsi tvrdohlavá ženská a také jediná,které vadí,že mám peníze!´´

Valérie: ,,Už teď si spoustu lidí myslí,že jsem s Tebou kvůli penězům.Natož co by nastalo,kdybych si Tě vzala?!Uvědomuješ si,že někdo by mohl zjistit co jsem dříve dělala a mohlo by Tě to poškodit?!´´

Christian: ,,Já na lidi kašlu!!Miluju Tě...´´

To zarazilo oba,protože nikdy si nic takového neřekli...




Po tanci...

Christian: ,,Tak se konečně podívej aspoň do té krabičky...´´

Valérie: ,,Myslíš,že diamant změní můj názor?!´´ a podívala se...




V krabičce nebyl žádný diamantový prsten,ale dva klíče...

Valérie: ,,To má být co?´´

Christian: ,,Jeden klíč je od našeho nového domu.Když si mě nechceš vzít,tak aspoň bychom spolu mohli bydlet?!Druhý klíč je od Tvého studia,tanečního.Vím,že tancování miluješ a baví Tě to.Už jsem Ti sehnal žáci.Tak co na to říkáš?´´

Valérie: ,,Že jsi blázen...´´ a smála se...



La Micha & její panenky

 

6 komentářů:

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...