sobota 1. dubna 2023

Nové šaty od různých švadlenek



 

Kalhotový kostým na jaro od Eleny M.

Látka se mi velmi líbí,je to precizně ušité.




Tyhle šaty jsou originál od Fashion Royalty.Prodávali se samostatně.Jsou moc krásné a jsem ráda,že se mi je podařilo sehnat.Mají i luxusní šperky.




Krasné modré šaty jsou od Larany.





Luxusní bílé šaty jsou také od Larany.





Květinové společenské šaty jsou též od Larany.





Krátké pouzdrové šaty také od Larany.







Volnočasová móda - džíny na všechny možné způsoby.Od Eleny M.




Luxusní spodní prádlo od Eleny M.




Všechny modely jsou nádherné a precizně ušité.Modelkám děkuji za spolupráci.


La Micha & její panenky


8 komentářů:

  1. Nádhera! Úžasné oblečení, sama bych takové chtěla nosit! Samé skvělé kousky! Holkám to strašně sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.O tom mi povídej,panenky mají luxusní bydlení a krásné oblečení...

      Vymazat
  2. velmi krásný kostým. bych potřebovala i pro sebe jeden :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásne modely a nádherné modelky v nich <3 Tvoje kočky majú úžasný šatník <3 <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Závidím svým panenkám šatník,bydlení...

      Vymazat
  4. Ach, tie majú úžasné šaty. Elenka to vie všetko dokonale ušiť. Najviac sa mi páči prvý model s dlhým ružovým kabátom a luxusné spodné prádlo.🥰

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....