neděle 19. března 2023

Poppy Parker Desert Dazzler




 Poppy Parker Desert Dazzler - W Club 2021 z kolekce Palm Springs!


Tato Poppy se mi ohromně líbí.Má jemné líčení a k mé velké radosti nemá růžovou rtěnku,která vždy bije hrozně do očí!Sice mám strach z tělíčka,protože časem bude dělat neplechu (žloutnou ruce apd),ale nedokázala jsem jí odolat.Nádherné vlasy a svrbí mě ruce jí je rozpustit,ale mám s tím špatnou zkušenost,tak mě to dost odrazuje.

Koupila jsem jí nahou.Její oblečení není podle mého vkusu a vůbec bych pro něj neměla uplatnění.

Náušnice její originál mám,jsou nádherné.

Už jí mám dlouho,ale nebyl čas jí oficiálně zde představit.Snad se Vám bude líbit v mém stylu.

Dostala krásné jméno: Ariana












Já jsem z ní nadšená.Moc se mi líbí.Snad i Vám...

La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Je roztomilá, vypadá jako holčička :) Jméno Ariana je super! Já bych jí ty vlasy asi taky radši nechala takhle, je to moc hezký účes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Je to dilema,viděla jsem jí na fcb i v rozpuštěných a moc jí to také slušelo...Tak uvidíme,třeba časem...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Gratulujem k ďalšej Poppynke do zbierky.👏 Je to krásna hnedovláska.
      Najviac sa mi páči v outfite so zlatým svetrom.💜
      Ja by som jej rozhodne nechala originál účes, pretože s rozpustenými vlasmi bábik je vždy veľa.🙂

      Vymazat
    2. Moc děkuji Mary.Mám z ní radost.Nemůžu se rozhodnout v čem se mi líbí,sluší jí všechno.Určitě jí zapojím do příběhů...

      Vymazat
  3. Páči sa veľmi aj mne a to som známy odporca PP, ale táto je naozaj skvostná a všetky modely jej veľmi pristanú. Mne sa najviac asi páči v pásikavých šatách od Look City Shopper Mbili.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....