neděle 10. září 2023

Barbie Looks Andra 2023 (plné křivky,blond kudrnaté vlasy)




 

Jedná se o sběratelskou panenku Barbie.Patří do série Looks.Tyto panenky se vyznačují pohyblivým tělem,mají nové tváře a různé typy těl,tváří i barevností se vyznačuje tato kolekce.

Celkem jsem si je oblíbila,kvůli jejich pohyblivosti.Ačkoli tělo se mi nelíbí,kvůli kloubům.Esteticky nevypadá zrovna dobře.Na tomto těle mám svou hrací partu.

Tato panenka je druhá boubelka v mé hrací partě.Jsem z ní unešená natolik,že jsem dala dohromady nový příběh ve kterém tentokrát bude ona tou hlavní postavou.

Už jí nějakou tu dobu mám,ale nebyl čas no...


Barbie Looks Andra 2023 (Curvy,Blonde)

Navrhl Bill Greening

Black Label kolekce





Na můj vkus má příliš výrazné líčení,ale už jsem si zvykla a k ní to tak nějak sedí.

Nejprve si musela půjčit oblečení od Michelle,než jsem jí opatřila nové a přímo pro ní.




Andra je náramně fotogenická.









Krásné modely jsou od Martinky P. a něco od Hanky R.

Holky by potřebovaly vícero oblečků...

Andra je krásná,co si o ní myslíte Vy?Těšíte se na její příběh?





La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Andra je úžasná! Taky se mi líbí! Je sexy. Sluší jí to a na příběh se moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná,ať si každý říká co chce.Moc děkuji.Budu už na něm pracovat...

      Vymazat
  2. Je to prekrásna bábika, videla som ju na živo a mala som možnosť si obchytkať jej úžasné vlasy. Veľmi sa teším na jej príbeh.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně mi připomíná Erin Salston Psychedelic Splash od IT. Každopádně je fakt krásná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přirovnat jí k Erin by mě asi nikdy nenapadlo,ale když se nad tím zamyslím,tak asi určitá podobnost v ní bude.Děkuji.

      Vymazat
    2. Já nemyslím Erin obecně, ale konkrétně tuhle jednu ;-)

      Vymazat
  4. Je jedna z najkrajších z poslednej Looks série.🥰 Najviac sa jej ako blondínke hodia midely do modra.💙 Gratulujem Ti k nej.😊

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....