čtvrtek 28. září 2023

Velkoměstský dobrodruh Tajinder 2023 - můj Adam


 

Navrhl Vaughn Sawyers,který se nechal inspirovat velkoměstským životem a přišel s novou verzí Tajindra.

Mnozí sběratelé jsou zklamaní a moc dobře nechápu proč?!Osobně považuji za panáčka velmi povedeného.Tvář Tajinder je původem Ind a pochopila jsem ze skupin,že to je právě ten problém,pro většinu je moc bílý ( za mě by mohl být ještě světlejší) a prý nemá dobrou kvalitu vlasů.To časem asi zjistím sama,protože ten ohon co má se mi nelíbí,takže časem projde změnou.

Oblečení s doplňky je super a také v zahraničních skupinách je kritika,nevím co by chtěli?!Celkově sběratelé v zahraničí mi lezou na nervy,když vidím některá videa a příspěvky od nich,tak vidím rudě.Né jenže jak mnozí s panenkami hrozně zacházejí,ale je vidět,že si vůbec neváží toho co drží v rukách.Oni totiž na rozdíl od nás kupují panenky za hubičku a proto mají i takové kousky o kterých si já můžu nechat leda tak zdát a ještě je kolikrát mají 2x né-li i víckrát.Je to k vzteku!

Panáček se mi líbí,z mého pohledu jeden z nejlepších za poslední dobu.Uvítala bych i dalšího panáčka do sbírky,ale ty mrchy peníze nestačí...





Výbavu má slušnou.Jsem spokojená.





Krásný mužský.Holky se ještě o něj poperou...Dostal jméno Adam.




Adam & Sofia

Oba pocházejí z bohatých rodin.Jejich rodiny vždy doufali,že se vezmou...

Adam je právník,tak jako všichni v jeho rodině.Sofia vede modelingovou agenturu,dříve jí vedl její starší bratr Simon a ona sama se věnovala modelingu.Bohužel bratr před časem zemřel a ona převzala jeho místo v Paříži.Do teď žila stejně jako Adam v New Yorku.

Adam studoval prestižní školu v Paříži,kde se seznámil se studentkou Marion,která studovala módní návrhářství.Byla to velká láska.Když se ovšem Adam doma pochlubil s kým se vídá a do koho se zamiloval,tak rodina nadšení nesdílela.Otec začal Adama vydírat,že ho vydědí,vezme mu peníze atd.Adam neviděl jiné východisko,nežli se s Marion rozejít.Odešel do Anglie,na jinou prestižní školu.Časem se přestěhoval do New Yorku svého rodného města a za nějaký čas začal chodit se Sofií.Obě rodiny z tohoto spojení měli velikou radost,zvlášť když v létě požádal Adam Sofii o ruku...

Sofia se kvůli práci musela na nějaký čas přemístit do Paříže a Adam šel také.Co čert nebo osud nechtěl,potkává Adam znovu Marion...


S kým Adam nakonec zůstane?Vyhraje láska nebo rozum a povinnost k rodině??




La Micha & její panenky

5 komentářů:

  1. Mne sa tiež veľmi páči, myslím, že Adam je podarený panáčik. Osobne už veľmi iných zberateľov ani nesledujem. Ja mám z bábiky radosť, aj keby som bola jediná, komu sa páči.
    Som zvedavá, s ktorou dámou nakoniec ostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, důležité je, jak se moje panenka líbí mě, proto si ji přeci kupuju. Takových "exotů" co nejsou zrovna populární mám doma několik :-D

      Vymazat
  2. Tak jsem psala koment a zmizel, nevím, jestli je potřeba schválit, nebo se prostě jen neuložil. Každopádně jsem psala, že je sice fakt, že Indové jsou tmaví, ale Isha je taky různě světlá a to nikomu nevadí? Chudák Tajinder. Já mám spíš problém s jeho tváří, nějak není můj typ, i když samozřejmě ošklivý není. Pořizovat si ho nebudu, ale jinde se na něj podívám ráda. Má super výbavu a ty modré oči a delší vlasy... holky se poperou... ale za mě vede Sofia ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám komentáře ke schválení...Ano,Sofia je krásná...Adam to bude mít těžké...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...