sobota 23. září 2023

Bílá a rudá


Dnes je den D a na Valérii padla nervozita,asi jako na každou nevěstu.Rozhodla se správně,co když se ukáže,že to byla chyba?!Honí se jí hlavou různé myšlenky...

Avril: ,,Už je pomalu čas..." přichází Avril a všimne si zamyšleného výrazu u Valérie ,,Co se děje,chceš utéct ze svatby?" snaží se o humor.





 Valérie: ,,Co když je to chyba?!"

Avril: ,,Co má být chyba,myslíš tu Vaší svatbu?Proč o tom pochybuješ?!?"

Valérie: ,,Christian se dnes žení po třetí,co když nejsem ta pravá,ale jen náplast,náhrada...Co když bude časem litovat?!"

Avril: ,,Podívej se,otec tě miluje a to je fakt.Miloval Izabelle,ale ta tu není,zemřela a jsem si jistá,že by nikdy nechtěla po mém otci,aby zůstal sám a žil jen vzpomínkami!Za sebe můžu říct,že jsem ráda,že jsi vrátila otce do života.Kdyby to nemyslel vážně,myslím že by dnešní den ani nebyl a nemusely jsme vést tento rozhovor.A teď šup,už tě musíme obléct do šatů..."

Valérie: ,,Moc děkuji,Avril..." a šla jí obejmout






Valérie: ,,Vážím si Tvé upřímnosti.Děkuji..."

Avril: ,,Dobře,dobře.Nemáš za co,hlavně žádné slzy a šup do šatů..."

Valérie: ,,Mimochodem,moc Ti to sluší.Otec musí být pyšný na tak krásnou dceru."

Avril: ,,Ty jsi se rozhodla,že nám zničíš líčení,ne?Ne,žádné slzy a už honem!!"




O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI 








Mia: ,,Krásná svatba a Valérii to moc sluší.Oběma to moc sluší,že?"

Marco: ,,Jistě.Takže nemáš problém s Valérií?!"

Mia: ,,Christian je ještě mladý chlap a nemůže zůstat sám.Ani Bells by to nechtěla.Navíc si vzpomeň,jak na tom byl špatně?!Myslela jsem,že se upije!Jedině dobře,že potkal Valérii.Kdyby se Ti něco stalo,ty by jsi chtěl,abych zůstala už sama?!"

Marco: ,,Ne,nechtěl.Jsi mladá a krásná.Být sám není žádná výhra a i pro naší dceru by to nebyl dobrý příklad.Ale štěstí,že bych byl již mrtvý,protože bych dotyčného asi jinak zabil.Miluji Tě Mio,jsi mé všechno!"

Mia: ,,I já Tě miluju,hrozně moc..."






Mia: ,,A všiml sis,že Avril je krásná,mladá žena?!Aby za chvíli nebyla další svatba..." a usmála se







Avril: ,,Jsi šťastný?"

Christian: ,,Ano,jsem a moc.Miluju Valérii."

Avril: ,,To je dobře.Trochu pochybovala o této svatbě víš?!Měla obavy,jestli to je správné rozhodnutí a tak."

Christian: ,,No,mám na to do konce svých dnů čas,abych jí přesvědčil,že to chyba rozhodně nebyla."




Christian: ,,Moc Ti to sluší.Dnes se podobáš své matce víc než kdy dřív.Proč jsi přišla sama,víš že sis mohla vzít doprovod?Já bych ho nezabil,tedy za předpokladu,že by to byl slušný kluk!" a smál se







Christian: ,,Miluji Tě.Nikdy o tom nepochybuj!"






La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Krásná svatba! Valerie je opravdu krásná, tak elegantní a sexy! Christian si vybral dobře! A Avril je krásná a půvabná, bude taky mít nějakého nápadníka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem s výsledkem spokojená.Ano,toho jsem chtěla docílit - u té Valérie a proto jsem nedala ani závoj.Chtěla jsem,aby vynikly samotné šaty a krásný účes,který je jako stvořený pro svatbu.Tak snad už do třetice to Christianovi klapne.Zatím s Avril nemám plány,ani nápadníka.

      Vymazat
  2. Nádherná svadba a nevesta je prekrásne elegantná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A už vieme, kto si obliekol tieto najkrajšie svadobné šaty.😃 Krásny párik, som rada, že Valéria sa nakoniec správne rozhodla. Christian je šťastný. 🙂Tak nech im to spolu vydrží až na veky...👏🙏💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,tyhle šaty jako kdyby byly šité přímo pro Valérii.Krásně jí sedí.Moc děkuji Mary a snad tentokrát Christian našel své štěstí navždy.

      Vymazat
  4. Nádherná nevěsta, nádherné šaty a s ženichem jsou krásný pár. Tyhle dva bych klidně ubytovala oba. A ráda jsem viděla Miu s Marcem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Mám ráda tento pár,stejně jako mám ráda Miu s Marcem :-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....