pátek 20. června 2014

Hershey´s Barbie Doll 2009

Hershey´s Barbie Doll 2009
Silver Label kolekce
Tvář Lara/Ana






Tohle je opravdu vyjímečná panenka,která si zaslouží samostatný článek a nějakou tu pozornost...Je zvláštní pro svou malbu obličeje.Jedná se o tvář Lary a má hnědé oči.Celkově její malba je krásná.Smyslná a na mně působí dost tajemně a exoticky.Účes je původní,NIKDY jsem na něj nešáhla a vlasy jsem ani nemyla!Přesto nejsou od gelu a ani lepidla,naopak jsou hedvábné na dotek.Panenka má originál stříbrné náušničky.Večerní šaty s kulatou sukní zlato - stříbrně zdobené a se stuhou na které jsou nápisy Hershey´s.Panenka reprezentuje tuto značku,která se zajímá o výrobu čokolád.K šatům jsou dokonale ladící střevíce.Má stojánek i certifikát pravosti.Krabici jsem vyhodila,i když byla krásná,ale byla dost poničená.

NABÍZÍM JI K PRODEJI!Pokud někdo má zájem,tak ji mám na svém MMB nebo mně kontaktujte přes vzkazy.JSEM OCHOTNÁ SE DOMLUVIT NA CENĚ!!!















Šaty jsou moc krásné,tak jako i panenka.





Šaty mají zapínání na patentek.





Tvář Lara/Ana,krásná malba obličeje.














Byla bych moc ráda,kdyby má oblíbenkyně skončila u seriózního sběratele.Nejlépe jako šperk ve vitrínce.

Děkuji Vám za pozornost.
Přeji dobrou noc,La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...