středa 25. června 2014

Sluší i modrá




Modré šaty předvádí modelka Gabriella (Juicy Couture 2008).
Tuhle krásku,jsem pořád oblékala do růžové,protože jsem měla za to,že růžová barva jí sluší nejvíceUsmívající se a vida,ona jí sluší i modráUsmívající se...
Gabriella dnes bude vystupovat sama,její blond kamarádka ze setu je už prodaná.Přiznám se,že její prodej mi nevadil.Blondýnku jsem často chodila obdivovat ke Katce a velice moc se mi líbila a já si jí přála poté také získat.Časem se mi to i podařilo,ale nevím...nějak jsem k ní nenašla cestuNerozhodný...Snad nyní bude mít lepší majitelku?!
Brunetku jsem měla a stále mám radši.Je moc hezká a je to má jediná Barbie s tváří GG.Moc obdivovatelů nemá,přitom si zaslouží plnou pozornost.Má krásnou malbu obličeje a je to jedna z mála Barbie,které se velice dobře fotíUsmívající se.

Přesto jí nabízím k prodeji,mám ji už v inzerci na MMB a jsem ochotná domluvit se i na ceně,tedy snížit.Nabídka není trvaláMrkající.
Má originál tělo,které není obarvené,jako měla blondýnka.Originál šperky.Stojánek,certifikát jsem ani u jedné neměla.










Tyhle šaty miluji,jsou úžasné a tak pěkný materiálMrkající!










Má krásnou tvář.





Zajímavé jsou i její vlasy.Má tmavě hnědý podklad a blond melír,mně osobně se její vlasy moc líbí a ta ofina je také pěkná,bez ní by to nebylo onoMrkající!




Děkuji všem za pozornost.
Krásný večer nebo dobrou noc,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...