neděle 15. června 2014

On Location

Barbie,které jsem pro dnešek přichystala do článku všichni dobře znáte a mnozí z Vás některé z nich i vlastní.Jedná se o čveřici krásek ze série Best Models On Location.Zajímavé je,že tři ze čtyř mají tváře Lary/Any a ta jediná je Kayla/LeaUsmívající se.Všechny navrhl Robert Best.

Jejich společné fotky,jsem do dneška ani neměla a protože jedna je již prodaná a o dalších dvou přemýšlím,tak jsem musela rychle jednat než-li se mi třeba rozutečouMrkající.

Fashion - Best Models - On Location:
Monte Carlo Barbie Doll 2006,tvář Kayla/Lea (Charlotte)
Milan Barbie Doll 2006,tvář Lara/Ana (Angela)
South Beach Barbie Doll 2006,tvář Lara/Ana (Rafaela)
Barcelona Barbie Doll 2007,tvář Lara/Ana (Mikaila)






Rafaela,Charlotte,Mikaila a Angela










Charlotte s Rafaelou





Mikaila s Angelou





Charlotte s Mikailou





Rafaela s Angelou





Rafaela,Charlotte,Mikaila a Angela




On Location:Milan Barbie Doll 2006,tvář Lara/Ana (Angela)
Dlouho jí nemám,kupovala jsem jí úplně novou a v kompletním balení.Tato černá gazela je u sběratelů velice oblíbená,ale já jsem si k ní bohužel nedokázala najít cestuZamračený.I její šatník jsem rozprodala,až na bílý smoking,který má na sobě většinou Charlotte.
Angela je prodaná.






On Location:Barcelona Barbie Doll 2007,tvář Lara/Ana (Mikaila)
Tuhle zajímavou bledulku,jsem nikdy neplánovala,pouze její výbava s oblečením se mi moc líbilaMrkající.Nakonec jsem si jí přeci jen koupila hlavně tedy kvůli šatníku a panenku,jsem plánovala prodat.Začala se mi moc líbit a pořád nevím,jestli jí mám prodat nebo si jí nechat.Je krásná a naživo je ještě krásnější.Uvidíme...




On Location:Monte Carlo Barbie Doll 2006,tvář Kayla/Lea (Charlotte)

Byla mojí vysněnou z této série a jako první u nás domaUsmívající se.Také byla nová a se svou celou výbavou.Stále patří mezi mé oblíbenkyně a u ní se to asi nikdy nezmení.Nikdy jsem se netajila tím,že patří mezi mé NEJMrkajícía ani chvíli jsem neuvažovala o tom,že bych jí prodala.Je dokonalá a pro mně nejkrásnější Kayla vůbecUsmívající se.Kalhotový kostým jsem ale prodala,ráda jsem ho neměla a téměř na žádné panence se mi nelíbilNerozhodný!Kabelky ovšem mám,ty jsou úžasné a také její řasenou šedou sukni s modrou halenkou.
Často se mně lidi ptají,zda bych jim Monte Carlo neprodala,omlouvám se,ale NE!!!




On Location:South Beach Barbie Doll 2006,tvář Lara/Ana (Rafaela)

Tato jemná Lara k nám dorazila z této čtveřice jako poslední a to nahá,se stojánkem.U ní mi to nevadilo,protože její šatník se mi zase tolik nelíbil.Je náramně fotogenická a má nádherné vlasy.Pořád jí dávám k prodeji a zase stahuji,nemůžu se rozhodnoutSmějící seMrkající?!Asi Vás to překvapí,ale kdybych měla volit mezi Barcelonou a touhle kráskou,asi bych si spíš ponechala BarcelonuMrkající,uvidíme...





Děkuji za Vaší trpělivost a čas,snad se článek líbilMrkající?!Já vím,že fotky nejsou moc povedené,nebyl časSmějící se...

Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...