středa 4. června 2014

Anja In Sequins - ANNA

Krásný den Vám všemUsmívající se.

Mám další sérii foteček mé nové IT panenkyMrkající a já se ráda s Vámi o ně podělímUsmívající se.Snad se fotečky budou líbit...











Má dokonalou tvář!





Anně sluší téměř všechno,co jsem jí vyzkoušelaUsmívající se a jsem moc ráda,že můžu používat i oblečky po Barbie.Jen ty kalhoty jsou velký problémNerozhodný,většinou jí je do nich narvu,ale nedají se zapnout,kouká jí ven zadek a celkově je v nich tak napresovaná,že pohyblivá potom je velice špatněZamračený!










V těchto šatech je moc hezká,ale přes prsa jí jsou trochu volnější.


















































Vřelé objetí se sestřenkou Vanessou...
















Anně moc černá barva slušíMrkající.Věřím,že každémuUsmívající se...





Anna









Lákalo mně,jak by Anna vypadala v oblečení od KimUsmívající se.Není to vůbec špatné...Mrkající...
























Myslím si,že na nedostatek fotek si stěžovat nelzeUsmívající se a teď Vám nějakou dobu dám pokoj od Anny,abych Vám jí nezprotivilaMrkající!

Děkuji za Vaší pozornost.

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...