sobota 4. dubna 2015

Ohnivá Mia




Ani se netajím tím,že tato konkrétní panenka,patří mezi mé oblíbenkyněUsmívající se.Líbila se mi ještě i v době,kdy jsem sbírala panenky Barbie a o Fashion Royalty jsem nijak vážně neuvažovala.Chodívala jsem jí okukovat k Jitce.Líbí se mi tvář Vanessa a tato konkrétní je u mě na prvním místěMrkající.Její rudá hříva je dominantou a dělá z ní velice atraktivní krásnou panenku.Její originál oblečení se mi také velice líbí a nemluvě o doplňcích,jako jsou šperky,kotníkové boty a luxusní kabelka.Pouze její zvláštní klobouk spolu s kožešinou,která se mi sice líbí,ale ani pro jedno jsem zatím nenašla to pravé využitíNerozhodný,snad někdy v budoucnu?!
Nikdy mě nenapadlo,že zrovna tuhle krásku budu mít celkem tak brzo?!Byla mou druhou panenkou od Integrity Toys.Ovšem jen díky svému muži,který se nemohl dívat,jak na ní zbožně koukám a nemluvím o ničem jiným,než-li o ní se rozhodl mi na ni dát peníze a tak jsem jí dostala jako předčasný dárek k narozeninám atd...,jsem mu nesmírně vděčná!!!

Mia má na sobě červenou halenku,která patří sběratelské Barbie,střevíčky jsou také zapujčené od Barbie a sukni šila Martina.Náramek je neznámého původu,nevím kam ho mám zařadit?!

















Ohnivá MiaMrkající.




Děkuji za pozornost.

Krásný zbytek víkendu a pěkné Velikonoce,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....