pátek 10. července 2015

Milá a nemilá setkání



Mia: ,,Děkuji,že jsi mně vzal sebou na tuhle přehlídku.Byla úžasná."

Daniel: ,,Co bych neudělal pro svou milou sestru?!Věřím,že se přehlídka líbila!Vykoupila jsi snad vše,co tu bylo (smích) ?!"

Mia: ,,Znáš mě (smích).Podívej,vidím Annu.Seznámím vás...?!"





Mia: ,,Anno,dovol abych tě seznámila s mým bratrem."

Daniel: ,,Ahoj,jsem Daniel Bennett.Ty jsi Anna,už jsem o tobě slyšel."

Anna: ,,Snad jen v dobrém (smích),těší mně.Ale né...jde sem Marco?!"

Daniel: ,,Kdo?!"





Devony: "Hmm...,tak on tu je Marco...?!"




Devony: ,,Ahoj Marco.Nevěděla jsem,že se zajímáš o poslední trendy?!"

Marco: ,,Zdravím Dev.Omlouvám se,ale pospíchám."

Devony: ,,Za Miou?!"





Marco: ,,Promiň,ale tobě už do toho nic není."

Devony: ,,Nechal si jí,vzpomínáš si?!"

Marco: ,,Ano a kvůli tobě co bylo mezi námi kdysi.Nevím,proč jsem si myslel,že se to dá vrátit?!Byla to chyba!Už musím jít.Sbohem."

Devony: ,,Marco...?!"





Marco: ,,Tak představíš nás konečně Mio?!"

Mia: ,,Marco jdi pryč."

Marco: ,,Promiň,ale to nemůžu."

Daniel: ,,Tak dost!Kdo k sakru jste a co se staráte o mou sestru?!"

Marco: ,,Sestra?!"





Daniel: ,,Ano,jsem Miin bratr.Daniel Bennett.Kdo jste vy?!"

Marco: ,,Ach tak...Já jsem její přítel."

Mia: ,,Snad bývalý přítel,ne?!"





Anna: ,,Omlouvám se za svého bratrance.Marco,měli by jsme jít a přestaň dělat rozruch!"



Mia: ,,Co to do Marca vjelo?!"

Anna: ,,Nechci ho omlouvat,ale žárlí na tebe.Byl zoufalý,když si myslel,že se s někým scházíš!"

Mia: ,,Víš co také udělal?!Obelstil mně.Budu mu zařizovat dům,pěkně to vymyslel,že?!"

Anna: ,,Nemluvila jsi s ním.Tak vymyslel způsob,jak budeš muset?!Promiň,ale Charlotte chce se mnou o něčem mluvit.Zatím ahoj."





Marco: ,,Tak bratr jo?!Proč jsi mně nechala,abych si myslel,že je to nějaký tvůj amant?!"

Mia: ,,Ano,je to můj bratr a stejně ti do toho nic není.Viděla jsem,jak se bavíš s Devony!Měl by jsi jít za ní!Evidentně pořád o tebe stojí?!"





Marco: ,,Kašlu na Devony.Chci zpátky tebe,co mám udělat?!"




Děkuji za pozornost a přeji hezký den,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...