pátek 14. srpna 2015

To má být rande?!




"Ach...proč ho pořád musím milovat?!"





"Je tak krásná!Stále ji miluji!"




Marco: ,,Jsem rád,že jsi přijala mé pozvání.Mimochodem Mio,odvedla jsi skvělou práci s obývacím pokojem.Je dokonalý."

Mia: ,,Přemýšlela jsem,chci zakopat válečnou sekeru.Nemá to cenu,abych stále na Tebe jen prskala?!Děkuji,jsem ráda,že nyní jsi spokojený.I když nevím,co se Ti na předchozí verzi nelíbilo (smích)?!"

Marco: ,,Bylo to zkrátka moc divoké(smích).Takže mír?!"

Mia: ,,Jak jsem řekla."




Marco: ,,Pěkně hrajou.Nechceš jít tancovat?!"

Mia: ,,Ráda(smích)."





Marco: ,,Mimochodem,měl jsem to říct hned na začátku,ale moc Ti to sluší!Jsi krásná."

Mia: ,,Děkuji fešáku." - "Ach,to je Dan.No ne a dokonce s nějakou slečnou?!"





Marco: ,,Tohle mi chybělo."

Mia: ,,Co Ti chybělo?!"

Marco: ,,Smět Tě držet zase v náručí.Mio,vyložím karty na stůl,i když si myslím,že to už dávno víš sama.Jsi příliš chytrá ženská.Chtěl bych Tě zpět do svého života.Dej mi prosím ještě šanci,Mio?!"

Mia: ,,Uf...jistěže to vím.Abych řekla pravdu,nenáviděla jsem Tě,ale také jsem Tě nikdy nepřestala milovat.Nicméně chci čas."

Marco: ,,Přímá,to se mi vždy také moc líbilo.Dostaneš čas.Takže tohle je naše první rande(smích)?!"

Mia: ,,V žádném případě.Tohle bylo obchodní setkání a usmíření.Na rande se nechám pozvat příště(smích)."





Marco: ,,Jsi moje osudová žena,to vím jistě.Láska mého života a slibuji,že už nikdy nebudeš mít důvod mně nechat jít!"

Mia: ,,Ach Marco..."




Děkuji za Vaší pozornost.
Trocha romantiky na víkendMrkající,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....