čtvrtek 20. srpna 2015

Izabelle




Krásný večer.

Zdá se mi,že tuhle ledovou krásku celkem zanedbávám,ačkoliv z ní nemůžu stále odtrhnout oči.Hrozně moc se mi líbí.A tak jsem jí vytáhla a začala zkoušet různé oblečení.Asi kvůli jejím stínům,jsem měla tendenci jí oblékat do černé a modré barvy.Vyhledávala jsem ji na flickru,abych se inspirovala,do jakých barev tuhle porcelánovou krásku lidé oblékají a světe div se,viděla jsem ji i v bílé a krémové barvičce.Kupodivu jí to slušelo,ale v mém provedení to dopadlo hrozně.Nicméně jí také oblékali do růžové barvy,tak jsem to také zkusila a vida?!Zdá se to už mnohem lepší.
Při zkoušení různého oblečení,jsem došla k závěru,že potřebuji nutně rozšířit šatník a to speciálně pro mou IzabellMrkající.Dále jsem také zjistila,že jí moc do příběhů neangažuji.To se bude muset změnit a já začnu více přemýšlet,jak jí co nejvíce zapojovat.
Dnešní fotečky jsou jen tak pro radost a potěšení.Doufám,že se Vám Izabelle bude líbit...









Škoda nefotit tak krásnou tvářičku...





Děkuji za Vaší pozornost.

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....