neděle 23. srpna 2015

Odpuštění




Devony: ,,Ahoj Mio.Byla jsem překvapená,když jsi zavolala,že se chceš sejít?!"

Mia: ,,Ahoj Devony.Moc mě mrzí,naše poslední setkání a ta facka,ale cítila jsem se hrozně a jako žena to jistě chápeš?!"

Devony: ,,Ano,chápu že to muselo být pro Tebe dost hrozné.Svým způsobem pro nás všechny.Mio,neplánovala jsem to.Veř mi,že se to vše seběhlo příliš rychle.Je mi to líto,už proto,že to nemělo žádný smysl!"

Mia: ,,Vím,že jste se s Marcem rozešli."

Devony: ,,On se víceméně se mnou rozešel.Vadila mu má kariéra,ale abych byla spravedlivá.Bylo to odůvodněné.Kariéra pro mě znamená celý můj život,nejspíš jsem příliš ctižádostivá?!"

Mia: ,,Kdyby jsi ho skutečně milovala,zařídila by jsi to tak,aby to fungovalo na obou stranách!"

Devony: ,,Možná máš pravdu.Neměla bych Ti to říkat,je to svým způsobem ponižující,ale vím,že i přes to všechno Tě stále miloval i nadále.I když byl se mnou.To žena vycítí."





Mia: ,,Devony,je tu něco co Ti říct musím,protože je otázkou času,kdy se to dozvíš.Začala jsem se zase vídat s Marcem.Moc se snažil mně zase získat zpět.Dokonce koupil i barák,o kterém jsem mluvila ještě v době,kdy jsme byly spolu.Zaonačil to tak,že si mně najmul jako svou designérku a tak to vlastně začalo...Devony,chci mu tu šanci dát,protože jsem ho nikdy nepřestala milovat."

Devony: ,,Uf...,jsi blázen Mio.Podvedl Tě jednou,proč si myslíš,že Tě už nikdy znovu nepodvede?!"

Mia: ,,Prostě mu tu šanci dám a uvidíme?!"





Devony: ,,Mám Tě ráda Mio a doufám,že nebudeš litovat svého rozhodnutí!"

Mia: ,,Děkuji,ale to ukáže čas."





Devony: ,,Nezajdem konečně na jídlo a něco k pití?!"

Mia: ,,Ovšem.Tak jdem..."



POZDĚJI....





Anna: ,,Tak jak dopadlo setkání s Devony,Mio?!"

Mia: ,,Kupodivu dobře.Musela jsem se s ní sejít a urovnat náš vztah.I přesto,co se stalo jí mám ráda a nechtěla jsem se s ní přestat bavit navždy.Pouze jsem potřebovala čas."

Anna: ,,Takže se vrátíš k Marcovi,odpustila jsi mu tedy?!"

Mia: ,,Víš Anno,že jsem ho nikdy nepřestala milovat?!Ano,zradil mně a to velice bolelo,ale to,že nejsem s ním mně bolelo víc!Navíc Marco se vážně dost snažil náš vztah dát do pořádku a tak si myslím,že každý si zaslouží druhou šanci a pokud to ani tentokrát nevýjde,tak pak to teprve definitivně balím!"

Anna: ,,Jsem ráda,že jste se k sobě vrátili.Patříte k sobě.Nemáš nový náhrdelník,jsi Mio šperky posedlá(smích)?!"

Mia: ,,Mám ráda šperky,nemůžu za to,že ty ne(smích)?!Vlastně je to dárek od Marca,dnes to přinesl do práce kurýr.Je to milé a líbí se mi(smích)."

Anna: ,,No jistěže ano(smích).Mio,chci se Tě na něco zeptat už delší čas...Je Tvůj bratr stále zde v Paříži?!"

Mia: ,,Zatím ano,nevím na jak dlouho?!Proč se ptáš Anno?!"

Anna: ,,Budu upřímná,líbí se mi a tak mně napadlo se s ním blíže seznámit,jestli to nevadí?!"

Mia: ,,Nechci Tě zklamat Anno,ale myslím že se s někým schází?!Viděla jsem ho už 2x s takovou mladou dívkou.Myslím si,že to byla ta mladičká modelka z té přehlídky,vzpomínáš?!Dan je nepoučitelný asi jako já(smích)."

Anna: ,,Jak to myslíš nepoučitelný?!To přeci nevadí,že si s někým vyšel i tak ho zkusím možná oslovit?!"

Mia: ,,Myslela jsem to tak,že má slabost pro modelky.Tedy hlavně pro tu jednu,která mu zlomila srdce,mrcha.To je už dávno.Zkus to..."




Děkuji za pozornost a hezký večer,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....