úterý 1. září 2015

Čas to změnit ! (+ 15 let)




Fellon: ,,Děkuji Dane za pěkný večer.Výstava byla úžasná,sice nerozumím umění,ale Tvé fotky jsou fakt moc hezké.Tenhle bar se mi také moc líbil.Pravděpodobně je nový,dříve tu bylo něco jiného.Co mlčíš Dane?!"

Daniel: ,,Myslím,že jsem zahlédl Miu s tím náfukou,ale nejsem si jistý?!No,nebudem si kazit večer.Jsem rád,že se Ti večer líbil doktorko(smích)?!"

Fellon: ,,Neříkej mi doktorko,to ještě potrvá nějakou dobu,než-li jí budu(smích)."





Daniel: ,,Je už dost pozdě.Seženu taxi."

Fellon: ,, No mně se ještě spát rozhodně nechce..."





Daniel: ,,Nepokoušej mě Fellon!"

Fellon: ,,Nelíbím se Ti?!"





Daniel: ,,Ano líbíš se mi,ale já nehledám vztah Fellon.Nechci Ti ublížit."

Fellon: ,,Tak to je dobrý začátek,že se Ti líbím.To zatím stačí no ne?!Strávíš zbytek noci se mnou?!"

Daniel: ,,No..teď už rozhodně nikam nejdu!"









Daniel: ,,Fellon,proč jsi zatajila že jsi byla panna?!"

Fellon: ,,Protože jsem jí být už nechtěla a kdybych Ti řekla pravdu,nebyl by jsi tu..."

Daniel: ,,Ach Fellon...,to máš tedy pravdu!"

Fellon: ,,Nechoď ještě pryč..."

Daniel: ,,Nikam neodcházím..."





Daniel: ,,Cítíš se dobře,jsi v pořádku?!"

Fellon: ,,Je mi skvěle."





Fellon: ,,Vím,co jsi mi řekl.Nehledáš žádný vztah a já Tě také nenutím k ničemu.Nechci aby jsi se cítil provinile nebo že mi něco dlužíš.Nic neočekávám.Přesto se Ti svěřím,že se mi hrozně moc líbíš a to od první chvíle.Nevím,jestli je vhodné to teď říkat,ale myslím,že jsem zamilovaná..."

Daniel: ,,Uf...Fellon,kdyby šlo o jinou ženu,tak na tom nesejde.Chci říct,nejsem svatoušek.Budu k Tobě upřímný.Kdybych vážně tušil nebo by jsi mi řekla,že jsi panna,vycouval bych.Na přehlídce jsi stála stranou a něčím jsi mně zaujala,jistě.Jsi hezká holka,ale i něčím jiným...Nevím zatím co mně k Tobě přitáhlo?!Bylo mi s Tebou a je mi stále fajn.Nebudu Ti lhát,že jsem zamilovaný a takové ty řeči kolem.Netuším co bude dál..."

Fellon: ,,Můžem se scházet i nadále,pokud chceš?!"

Daniel: ,,Nejsem si jistý,zda by to bylo fér,když vím,co ke mně cítíš a jak to vnímám já?!"

Fellon: ,,To by ukázal čas..."




Děkuji za Vaší pozornost
a přeji hezký pracovní týden,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...