pátek 11. září 2015

Utíkáš?!




Daniel: "Jsem zvědavý,jak bude reagovat?!"





Daniel: ,,Přišla jsi právě včas,aby jsme stihli začátek koncertu (úsměv)."

Fellon: ,,Jsem zvědavá,jestli se mi bude hudba líbit.Vůbec tuhle kapelu neznám?!"

Daniel: ,,To se vůbec nedivím maličká?!Uvidíš,pokud ne,tak půjdem pryč."









Fellon: "Ani mě nepolíbil?!Kdyby mě ovšem nechtěl už nikdy vidět,tak proč mě zval na koncert?!"

Daniel: "Asi se jí koncert nelíbí,ani se sem vlastně nehodí!Vypadá tak zranitelně..."





PO KONCERTĚ

Daniel: ,,Moc se Ti to nelíbilo,viď?!Měla jsi něco říct a odešli by jsme.Fellon...musím Ti něco říct a nevím jak,aby jsis to nevyložila špatně?!"

Fellon: "A je to tady!!!"

Daniel: ,,Proč nic neříkáš?!"

Fellon: ,,Poslouchám."





Daniel: ,,Musím odletět do Prahy.Kvůli své práci."

Fellon: ,,Takže utíkáš..."

Daniel: ,,Tak to není hlupáčku.Na tuhle zakázku jsem kývl už dávno.Tohle jsem neplánoval..."

Fellon: ,,Já Ti v cestě nestojím,můžeš letět kam chceš a dělat svou práci."

Daniel: ,,Nechci,aby jsis myslela že od Tebe utíkám,tak to opravdu není."

Fellon: ,,Hmm...pojedem ke mě?!"




Fellon: "Tolik ho miluji.Nesmím brečet."





Daniel: "Co jen mě to k ní tak táhne?!Bude lepší,že budu nějakou dobu pryč.Aspoň si oba ujasníme pocity!"




Krásný víkend,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...