pátek 18. září 2015

Veronique Perrin Modern Comeback Noir - Elena




2011 Exclusives - Basic
Veronique Perrin Modern Comeback Noir - W Club 500ks







Nikdy by mně nenapadlo,že zrovna tahle kráska získá u mně svůj domovUsmívající se?!Přála jsem si ubytovat nějakou Vero,ale tu kterou jsem si přála a stále přeji je nereálná (zatím) a tato byla zkrátka dostupnější.Nicméně své volby rozhodně nelituji.
Panenka nepřišla jako nová.Měla na sobě sice své originál oblečení,ale to jsem se rozhodla předvést na jiné krásce a pro tuhle černovlasou krasavici jsem vybrala šaty od Barbie Escady a tak doufám,že se Vám bude líbit jako se líbí mně v nichUsmívající se?!
Panenka měla dokonce i své náušnice,takové malé pecičky,ale v její hřívě nejsou vidět a tak jsem se rozhodla pro jiné šperky od FR.
U jejích originál střevíčků se mi stala nehoda,pásky se rozpadly a tak jsou z nich pantofle,což je mi i líto.Stojánek u ní nebyl.
Tato panenka má trochu volnější klouby v kolenou a prsní kloub také,což někdy při focení naštve.
Nicméně má moc hezký obličej a to,že panenka nemá řasy jako ostatní,pouze namalované,je pro mně výhodou.Nemluvě o její krásné hřívě vlasů.Už jsou umytéUsmívající se.Pouze Mia se může pyšnit také takovou hřívou,jinak je to slabota s vlasy u jiných mých panenek!

Tak a teď se Vám jde představit....

















Elena Puccini (15.září 1991),

se narodila do vysoce postavené rodiny v Římě.
Má staršího bratra a sestru.Otec,hlava rodiny jí vyhnal z domu poté,co si jeho nejmladší dcera postavila hlavu,že bude modelkou.Otci,kterému velice záleží na prestiži a jménu se toto povolání zdá hanebné a zakázal jí kontakt s rodinou.Naneštěstí,sourozenci se nepřestali vídat se svou sestrou a i přes otcův zákaz udržují vztah.Pouze matka,která je už velmi dlouho nemocná,tak své nejmladší dítě neviděla už celé roky,protože nemůže vycházet kvůli své nemoci z domu.

Elena se proslavila jako modelka už v 16ti letech a stále stoupá na vrchol.Objevili jí v módním domě,kde zrovna pracovala jako brigádnice u pokladny.Proslavila se zejména prací pro známou značku spodního prádla FR.Dnes už nereprezentuje jen spodní prádlo,které jí pochopitelně vydělává nejvíc,ale i kosmetiku a šperky.Elena pracuje pro slavné a známé značky,je velice žádanou modelkou.
Krom toho,že Elena je mladá,krásná a také i chytrá,tak nepatří mezi modelky,které se spíše proslavily nějakým skandálem apd...nýbrž tvrdou prací.

2013 založila nadaci ELENA,která se zajímá o lidi v nouzi a opuštěné děti.Každoročně přispívá částkou 1 000 000 Kč.

Elena žije střídavě v Miláně a v New Yorku.









Děkuji za Vaší pozornost.Doufám,že se Elena aspoň trochu líbila a už nyní Vám můžu prozradit,že necestovala samaUsmívající se,takže se můžete těšit na další nový přírůstekMrkající.

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...