pondělí 7. září 2015

Nákupy a mlsání v cukrárně




Anna: ,,Je téměř neuvěřitelné Mio,že celé dopoledne jsme strávily po obchodech a ty si nic neneseš (smích)?!"

Mia: ,,No...je to zvláštní (smích).Nejspíš to bude tím,že mám několik věcí objednané přes internet,víš?!

Anna: ,,Ále?!Jaképak,ani jsi se nepochlubila?!"

Mia: ,,Nové spodní prádlo.Až Marcovi dovolím se mnou strávit noc,chci aby viděl a zapamatoval si,o co málem přišel (uchechtnutí)!"

Anna: ,,Rafinované!"




Anna: ,,Zajdem asi na něco dobrého,ne?!"

Mia: ,,Znáš mě,víš moc dobře že sladké miluji (smích) a tahle cukrárna je nejlepší ve městě?!Závidím Ti Tvou postavu,jsi štíhlá a útlá."

Anna: ,,Nepřeháněj Mio.Já bych zase brala větší prsa,které máš ty?!Jsem zvědavá,jestli tu někdy narazíme na tu Tvou novou kamarádku,jak pořád o ní mluvíš?!Jsem na ni nesmírně zvědavá?!"





Mia: ,,Myslím,že dnes ji poznáš.Právě přichází..."




Izabelle: "No to snad není možné?!"




Mia: ,,Konečně Vás můžu seznámit..."

Anna: ,,To nemusíš Mio.Známe se,že Bells?!"





Anna: ,,Mio,musím si odskočit na toaletu.Prosím najdi nám zatím volný stolek,ano?!Děkuji."




Anna: ,,Ta tu scházela?!"





Mia: ,,Nevěděla jsem,že se znáte?!Zdá se,že se rádi moc nemáte?!"

Izabelle: ,,Svět je holt malý (uchechtnutí)?!To je dávná historie,třeba Ti to někdy vysvětlí sama Anna?!Raději se běž někam posadit,půjdu z cesty.Pa Mio."





Izabelle: "Jsem zvědavá,jak to Mie Anna vysvětlí?!"




Mia: ,,Nechceš mi něco říct Anno,proč jsi byla tak nepřátelská?!"

Anna: ,,Copak,Bells Ti nic neřekla?!To je minulost,nech to plavat!"

Mia: ,,Ale...?!"

Anna: ,,Mio,prosím já o tom nechci mluvit.Klidně se s ní scházej,ale nenuť mě,abych jí vyhledávala i já?!"

Mia: ,,Dobře,změníme téma,když se nechceš o tom bavit?!"





Anna: ,,Děkuji Mio.Nezeptáš se,jak to vypadá s Tvým bratrem?!"

Mia: ,,A?!"

Anna: ,,Zavolala jsem mu,má nyní hodně práce.Aspoň to tvrdil,nicméně se chce sejít ohledně nějaké smlouvy.Prý chce,abych se na něco podívala.Zítra už odlétám zpět do Prahy.Věděla jsi,že se tam také chystá?!Prý má nějakou zakázku?!Sejdeme se tedy u nás.Takže to vypadá dobře,ne?!"

Mia: ,,Vůbec jsem ho teď neviděla,takže nic nevím.Doufám,že než-li odletí se přijde rozloučit?!"

Anna: ,,Vypadáš Mio spokojeně,jsem moc ráda,že jsi s Marcem.I on vypadá velice spokojeně!Naléhal,ať se snažím Tě přemluvit k brzkému přestěhování (uchechtnutí),co ty na to?!"

Mia: ,,Jsem znovu šťastná,moc mi chyběl!Já vím,že si to přeje.Zdá se mi to však brzo?!Anno,co plánuješ s Danielem,jsi do něj zamilovaná?!"

Anna: ,,Rozhodně se mi líbí Mio.To zatím stačí (smích)."



Příjemný pracovní týden,
brzo nashledanouMrkající.

La Micha & její panenky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...