pátek 4. září 2015

Večeře



Marco: ,,Hezký večer,Mio."




Mia: ,,Ahoj Marco.Budem večeřet zde?!"




Marco: ,,Ano,kuchyň s jídelnou stále nejsou hotoví.Nechtělo se mi chodit ven,snad to nevadí Mio?!Posaď se,prosím."




Mia: ,,Vypadá to báječně,kde jsi to tedy vařil?!"

Marco: ,,Děkuji,ale snad si vážně nemyslíš,že bych byl schopný něco uvařit Mio(smích)?!Nechal jsem to přivést."

Mia: ,,Ach tak,to nevadí.Jo,málem jsem zapoměla.Něco malého jsem přinesla,jako pozornost."





Marco: ,,To je milé.Děkuji.Á...můj oblíbený likér.Také mám pro Tebe malý dáreček."

Mia: ,,Už zase?!Marco děkuji,ale nemůžeš mi pořád dávat nějaké dárky?!Vlastně jsem Ti ještě ani nepoděkovala za ten krásný náhrdelník,který jsi mi tuhle nechal poslat do práce.Děkuji.Květiny už také neposílej,mám jich plný byt(smích),ale děkuji."

Marco: ,,Mio,ty jsi zasloužíš jen to nejlepší.Rád Ti dělám radost.Doufal jsem,že si dnes vezmeš ten náhrdelník?!"

Mia: ,,Nehodil se mi k šatům."

Marco: ,,Velice krásné šaty.Ne,to ty jsi krásná!"




Mia: ,,Večeře byla vynikající.Dort jsi kupoval v té nové cukrárně,že?!Znám majitelku.Umí báječné dobroty."

Marco: ,,To jsem rád,že Ti chutnalo.Ano,kupoval jsem ho v té cukrárně o které mluvíš.Majitelku sice neznám,ale vím,že tam ráda chodíš.Prozradila to Anna."





Marco: ,,Mio,byl bych moc rád,kdyby jsi se ke mě nastěhovala.Dům jsem kupoval stejně pro Tebe,pro nás."

Mia: ,,Je příliš brzo.Navíc mám svůj byt ráda."

Marco: ,,Jistě,připomíná bydlení pro panenky(uchechtnutí)!"

Mia: ,,Neurážej můj byteček,ano(smích)?!Také jsem taková panenka.Bez svých koček se nikam nestěhuji."

Marco: ,,Moje panenka.Myslel jsem,že samozřejmně vezmeš sebou i kočky,vím jak je miluješ!"

Mia: ,,Já zase vím,jak Ti vadí jejich srst."

Marco: ,,Vše se dá řešit,když se chce...a já chci být s Tebou!"





Marco: ,,Zůstaneš tu přes noc,Mio?!"

Mia: ,,Dnes ne Marco."





Marco: ,,Co se dá dělat,škoda.Co podniknem?!"

Mia: ,,Můžem se jít projít,aby nám jídlo slehlo(smích)?!"

Marco: ,,Miluji Tě Mio!"

Mia: ,,Nápodobně!"




Krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...