sobota 8. srpna 2015

Obývací pokoj pro mé Fashion Royalty




Dobrý večer.

Obývací pokoj jsem krapet předělala a s výsledkem jsem snad i spokojená.Popravdě,ono by asi bylo pořád co vylepšovatSmějící se,ale jsem spokojená i tak.
Na pozadí jsem zvolila rýžový papír(poradila kamarádka) a myslím,že to byla dobrá volba.Papír má hezkou strukturu a neleskne se při focení.Barva by to měla být tmavě hnědá.
Nejsem si stále jistá kobercem,ale protože jsem jiný nesehnala,tak zůstává který mám.Koberec jsem vyrobila z ubrusu.Koupila jsem to v papírnictví a jedná se vlastně o takovou roli,která se dá nastříhat na pruhy nebo jako prostírání apd...
Časem chci dokoupit maličkosti.

Jsem zvědavá,co říkáte na proměnuUsmívající se?!









Mia s Annou mají večírekS vyplazeným jazykem.
Vypadá to,že se jim obýváček také moc líbí?!





Děkuji za Vaší pozornost.
Přeji krásný zbytek večera a hezký zbytek víkendu.

La Micha & její panenkyMrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....