sobota 1. srpna 2015

Co to má být?!




Mia: ,,Tak co tomu Anno říkáš,jsem zvědavá jak se to bude líbit Marcovi?!" (smích)

Anna : ,,No...musím se snad posadit.Abych řekla pravdu,byt je pěkně zařízený,o tom žádná,ale nevěděla jsem,že by Marco zvolil něco takového.Nejspíš neznám jeho vkus!"

Mia: - se směje

Anna: ,,Čemu se Mio směješ?!"

Mia: ,,Promiň.Máš pravdu,tohle opravdu není Marcův styl!Je to taková menší pomsta.S nábytkem souhlasil,ale nezmínil se nic o tom,jaké by chtěl tapety apd...(smích)?!"

Anna: ,,No,nejsem si jistá že bude sdílet Tvůj smysl pro vtip!Nicméně tu zůstávám,protože chci vidět,jak se bude tvářit."

Mia: ,,Už jde..."









Marco: ,,Mio,co to má být?!"

Mia: ,,Tak tě vítám v novém domě.Připravila jsem i menší pohoštění.Líbí se ti tu?!Musím říct,že látka se skvěle hodí k pozadí."

Marco: ,,Zbláznila si se?!Na tomhle jsme se přeci nedomluvili?!"

Mia: ,,O čem to mluvíš?!Vždyť nábytek si vybíral sám!"

Marco: ,,Nábytek ano!Co ty tapety a to ostatní?!"

Mia: ,,Řekl si,že to mám sladit.Nechápu v čem je tedy problém?!"





Marco: ,,Problém je v tom,že tohle není vůbec můj styl a moc dobře to víš!!!"

Mia: ,,Promiň,ale já myslela právě že ano?!Víš,tvůj styl se často mění a tak jsem se domnívala,že tohle ti nyní bude vyhovovat?!"

Marco: ,,Moment.Ty jsi to snad udělala úmyslně?!"

Mia: ,,Ano a stálo to za to.Je mi líto,že se ti to nelíbí!"





Marco: ,,Kam Mio jdeš?!Kdo to dá do pořádku?!"

Mia: ,,Sranda skončila,odcházím.Neboj,tohle jsem hradila ze svého.Bude to přesně tak,jak si přeješ ty.Už musím jít.Ahoj Anno."





Marco: ,,Ona se snad zbláznila.Vyhodí plno peněz,jen aby se pobavila na můj účet,chápeš to Anno?!"

Anna: ,,Byla to ovšem sranda,vidět tvůj výraz,když jsi přišel.Tak se aspoň rozhlédni,mně se to docela i líbí,ale máš pravdu,tohle je styl Mii,né tvůj!"






Nadě bych chtěla moc poděkovat za úžasný obýváček!Precizní práce!Moc děkuji!!!

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ach ty dcery...

  Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril... Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?" Sofia: ,,Ano,tak snad konečně ...