středa 23. listopadu 2016

Pokusy s focením




Lilith je velice pěkná panenka,dokonce jsem si zvykla i na nové tělíčko Nu Face.Problém byl a je s jejím focením.Úvodní článek jsem myslela,že nikdy nedám dohromady,protože jsem s žádnou fotkou nebyla tak úplně spokojená.
Přiznám se,že jsem uvažovala o jejím prodeji,měla to holka dost nahnuté a to jen proto,že se mi jí nedařilo pořádně nafotit.Nicméně jsem to zkoušela a zkoušela a stále nepovažuji fotky za skvělé,ale jistý pokrok tu snad vidím a pevně doufám,že časem to ještě zdokonalím....









Lilith se nebude objevovat v příbězích,alespoň do té doby,dokud se jí nenaučím fotit.Stejně,abych byla upřímná,jsem žádnou roli pro ni neměla.Koupila jsem si jí jen čistě pro její vzhled.





Mraky fotek a vybrala jsem pro zveřejnění opravdu jen minimum.













Mnohem lépe se mi daří zachytit detail její krásné tváře,než-li celá její postava.





Lilith - tohle jméno jí zůstane,myslím si,že se k ní hodí mnohem víc,než které bych jí vymyslela já.





Přeji hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...