sobota 5. května 2018

Erin Salston - Metamorphosis - moje AIRLA





Nu Face - The Heirloom Collection 2017 - W Club Exclusive
Erin Salston Metamorpohosis Gift Set


Tak na tuhle krásku jsem si pěkně dlouho počkala a přiznávám,že jsem byla hrozně moc netrpělivá,až jí konečně budu mít doma a uvidím jí naživo.
Je nádherná.Taková éterická.Nemůžu si pomoct,ale Erin mi nepřipomíná.Ani když postavím vedle ní mou první blond Erin,tak ani pak v ní moc podobu nevidím.Ale to mi nevadí,beru to spíše jako plus.Plánuji je nafotit společně.

Tuto bohyni jsem kupovala nahou.Já vím,asi se divíte,protože většina z vás zná mou posedloust kompletním balením.Ale tentokrát mě oblečení neoslovilo natolik,abych ho musela mít doma.O šatech se sběratelé hodně rozplívají,jak jsou nádherné,věřím.Ovšem já už mám tolik plesovek apd...šatů,že jedny další oželím.Džínové kraťásky jsou jistě super,ale ty se dají nahradit a navíc mám podobné od Jany Edrové.Bílá halenka je tedy luxusní,ale mrzí mě že je tak neprakticky řešená.Tou vlečkou či cípem je zkrátka nepoužitelná v běžném nošení.Takže asi tak...

Usilovně jsem přemýšlela o jméně a byla to fuška.Chtěla jsem něco extra a jen pro ni.Míša mi poradila,ať se zaměřím spíše na řecká jména...no...to byla také fuška,ale nakonec jsem našla jméno,které jí dokonale vystihuje.V překladu znamená éterická a tou ona je.Takže Vám nyní představím svou Airlu...





V mé verzi...




Airla,moje éterická kráska.




Mám dilema,zda jí nechat cop či vlasy rozpustit??Přiznávám,že mě láká ta druhá varianta...





Foto je vypujčené z netu,ale tak nějak si představuji i tu svou,kdybych jí vlasy rozpustila...co myslíte?!?





Tahle fotka není úplně tak jasná,ale líbí se mi pohled na řasy a ten úhel obličeje a tak jsem jí jsem vložila,přestože se nejedná o zrovna pěkný snímek.






Tato skupinová fotka Erinek není moje,což je velikánská škoda,ale vkládám jí sem z toho důvodu,že jsou na ní ty,které mám nebo bych si moc přála.Bohužel si nemyslím,že se některé z nich ještě dočkám.
Tak mou jasnou favoritkou vždycky byla a zůstává Erin Lady In Red,je to také jediná,kterou si pamatuji celým jménem.Tato panenka je mým snem,ovšem dost nereálným...no...takové jsou asi všechny z mého seznamu přání...
Poslední řada dole jsou mé favoritky,mám první blondýnku a z druhé strany tu tmavovlásku s korunkou,ovšem ty dvě uprostřed bych brala také,o tom žádná.Hlavně tedy tu z té pohádkové kolekce,má sice zvláštní barvu rtěnky,ale fakt mě dost bere,její cena už ne!





Tak a teď už zase moje Airla...




Vážně jí vlasy asi rozpustím...bude to asi velký risk,kdoví,jestli nemá plešku nebo zničené vlasy atd...




Má krásná kukadla,celkově se mi líbí líčení.




Nemůžu se na ní vynadívat...ráno jsem si pro ní běžela na poštu a ještě dnes jsem se rozhodla jí zkoušet modely a fotit...





Málem jsem zapoměla...tuhle krásku jsem neplánovala do svých fotopříběhů,ale s jejím příchodem jsem dostala inspiraci a tak se můžete těšit už nyní,co jsem pro vás vymyslela.






Přeji hezký zbytek víkendu a snad příště až sem něco vložím,tak to snad konečně bude pokračování mého fotopříběhu.

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...