středa 9. května 2018

Seznámení




Selena: ,,Vůbec jsi u oběda nemluvila.Je ti dobře?!"

Tasmin: ,,Je mi fajn a nemluvila jsem z toho důvodu,že jsi pořád mluvila jen o tom svém novém klientovi!"

Selena: ,,Já vím a promiň.Ale Nick je vážně senzační.Je pěkný,ale je s ním i legrace."

Tasmin: ,,To je fajn,ale bacha aby jsi se do něj nezamilovala.Mia by asi neschvalovala,že flirtuješ se zákazníky?!"

Selena: ,,Já neflirtuji se zákazníky.Nick je něco úplně jiného.Počkej až ho poznáš..."

Tasmin: ,,Jak to myslíš?!Já se s ním nepotřebuji seznamovat a jak to chceš provést?!"

Selena: ,,Jednoduše.Už jde,mám s ním tady na rohu domluvenou schůzku..."

Tasmin: ,,Cože?!?"





Tasmin: ,,Já tě přetrhnu..."

Selena: ,,Klid.Jsem zvědavá,co na něj budeš říkat..."




Tasmin: ,,Je to hloupé..."

Selena: ,,Pššt,už přichází..."





Nick: ,,Dobré odpoledne dámy."

Selena: ,,Á Nicku,ty jsi už tady?!No výborně.Právě jdeme z oběda.Jo,abych nezapoměla.Má kolegyně a kamarádka Tasmin a můj nejvýznamnější klient Nick."

Nick: ,,Rád vás poznávám Tasmin.Co oběd,snad jste měli něco dobrého?!"

Tasmin: ,,Potěšení je i na mé straně.Děkujeme za optání.Pochutnala jsem si,u Lucase vaří ty nejlepší těstoviny tady ve městě,doporučuji."

Nick: ,,Tak to tam někdy budu muset zajít,těstoviny miluju.A co ty Seleno?!Také těstoviny?!"

Selena: ,,Blázníš?!Kdepak,jsou moc kalorické.Já měla tuňákový salát."

Nick: ,,Aha,já volím určitě tedy ty těstoviny..."







Tasmin: ,,Ehmm...a jak se vám vlastně líbí v Paříži?!Co váš nový byt,už jste si zvykl?!Jaké máte plány?!"

Nick: ,,Město je úžasné,přesně takové jak jsem očekával.Byt se mi líbí.Vlastně mi ho našla vaše šéfka.Má pro to cit,zdá se.Určitou představu snad mám.Tady Selena se snaží mi jí vyplnit."

Selena: ,,A to mi připomíná,že bychom měli běžet.Máme domluvenou schůzku s tím truhlářem..."






Nick: ,,Ano,měli bychom jet...Tasmin,já mám tady za rohem auto,nechcete někam svézt?!?"






Tasmin: ,,Ne děkuji.Mám schůzku se zákaznicí a ještě se musím stavit v kanceláři."

Nick: ,,To by neměl být problém..."

Selena: ,,Tak to by byl.Obávám se Nicku,že už teď jdeme pozdě.Musíme jet!"






Nick: ,,No,tak snad příště nebude tolik spěchu...Rád jsem vás poznal Tasmin..."

Tasmin: ,,Nápodobně,mějte se."






Selena: ,,No,když trochu šlápneš na plyn tak ještě stíháme."

Nick: ,,Jistě."

Selena: ,,Snad ty úpravy půjdou.Trváš na tom dřevě?!"

Nick: ,,Ano,jistě..."






Přeji pěkný den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...