pondělí 21. května 2018

Poppy Parker - To The Fair! 2013 - sladká Ell




Poppy Parker - To The Fair!
W Club Exclusive 2013






Takhle moje sladká blondýnka dorazila.Nebyla kupovaná jako úplně nová,ale krom náušnišek jí nic jiného nechybí.Vlasy jí původní majitelé rozpustili,což mi vůbec nevadí,protože jsem to stejně měla v plánu také.
Tato blondýnka byl můj sen od doby,co jsem začala s Poppy Parker.Bohužel se jednu dobu zdálo,že to bude zase jenom můj ztracený sen.Nebyla k sehnání nebo za astronomickou cenu,kterou jsem odmítala za ni dát.Proto,když se náhodou objevila za celkem přijatelnou cenu na ebay,tak jsem hned psala Míše a výsledek znáteUsmívající se.
Dorazila v pátek.Bohužel až dnes,jsem si udělala pro ni čas,protože jsem přes víkend byla v práci,ale tak jsem se aspoň měla na co těšit,že?
Je okouzlující.Jsem do ní totálně zamilovaná,taková sladká panenka.Mám z ní ohromnou radost!!!






U Poppy Parker se mi líbí i jejich krabice.Jsou moc pěkné.










Cestou byla trochu rozcuchaná a obličej měla trochu zašpiněný.Bála jsem se,že to nepůjde dolů.
Vlásky jsem jí umyla kvalitním šampónem,dostala i zábal a jsou nádherné.Tato panenka má nejlepší vlásky,co se týče kvality z mým Poppy Parker.Obličej jsem jí opatrně umyla také a z Popelky se stalá rázem princezničkaSmějící se.






Nefotila jsem jí v oblečení,ve kterém přišla.To už známe a pak její do podrobna oblečení a doplňky můžeme vidět u Jitky (Jitacopi).Právě na jejím blogu,jsem narazila na tuhle rozkošnou Poppy a totálně jsem se do ní zamilovala.






Měla jsem doma pro ni připravené šatičky od Jany Edrové.Jen jsem je v pase stáhla páskem,protože jí zbytečně moc plandaly.
Tak jak se Vám líbí moje sladká princezničkaUsmívající se??Ty šaty se mi na ní hrozně moc líbí.Možná to na fotkách ani tolik není vidět,ale v reálu je prostě nádherná.






Je sladká,že?






Tak!Mám zase dilema se jménem.Původně se měla jmenovat Connie,stejně tak i má vysněná Erin Lady In Red.Vypadalo to,že ani jednu u sebe neubytuji a tak jsem to jméno použila pro jinou,pro mou jedinou Giselle,kterou mám.Ale tohle jméno se mi hrozně moc líbí i pro tuhle slaďoučkou Poppy,co myslíte?!?Dále mě napadlo jméno Annie a když,jsem jí viděla naživo,tak dokonce i Ell,protože nevím proč,jsem si vybavila film Pravá blondýnkaS vyplazeným jazykem.Takže jaké jméno by jste prosím zvolili?!?
- Connie
- Annie
- Ell
- či můžete navrhnout jiné jménoMrkající.
Vím,že v nadpisu je už Ell,ale to je to nejmenší...pořád to můžu změnitSmějící se.










Moc Vám děkuji za pozornost,kterou jste věnovali mé princezničce.

Přeji dobrou noc a krásný pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...