úterý 22. května 2018

Pozvání na rande




Tasmin: ,,Jé zdravím Nicku,ale Selena odešla už domů..."

Nick: ,,Nejsem tu kvůli Seleně,Tasmin.Přišel jsem za Tebou a jsem rád,že jsi tu sama."

Tasmin: ,,Za mnou?!A proč?!"

Nick: ,,Líbíš se mi.Rád bych Tě poznal,ale to mi musíš dát šanci Tě poznat.Doufám,že máš ráda růže?No a tím Tě vlastně zvu na rande.Omlouvám se za svou upřímnost,jsem Američan no (smích)..."

Tasmin: ,,Zaskočil si mě tedy parádně.Růže jsou nádherné,moc děkuji.Tak rande jo?!Já myslela,že randíš se Selenou??"

Nick: ,,Tak to není,i když mám takový dojem,že ona si něco slibuje.Nedělal jsem jí žádné návrhy,ani si nemyslím,že jsem udělal něco proč by mohla doufat v něco víc.Ano,je to krásná a chytrá ženská.Svou práci dělá dobře,ale tím to pro mě končí.Takže půjdeš se mnou v pátek nebo v sobotu na večeři,prosím??Restauraci si můžeš vybrat sama,já to tu stejně ještě moc neznám."

Tasmin: ,,Dobře,ráda..."











Nick: ,,Tak to jsem moc rád."

Tasmin: ,,Já také...Ó...Seleno..."






Selena: ,,Tasmin,musela jsem se vrátit.Zapoměla jsem si tu kufřík a...Nicku,copak tady děláš?!Že ty jsi zapoměl,že se máme sejít u tebe doma abychom prošli ty nové úpravy?!"






Nick: ,,Ehm...no...jo...vlastně já myslel,že se máme sejít zde...."






Selena: ,,To vůbec nevadí,aspoň si cestou k Tobě můžeme popovídat a zastavit se na jídle.Dnes jsem oběd nestihla a mám celkem hlad,snad Ti to nevadí?!"






Selena: ,,Jé Tasmin,ty máš nádhernou kytici.Tu jsi dostala od své zákaznice,že?!No...ještě využiji toaletu..."






Selena: ,,Hned jsem tu.Omluvte mě na moment."






Nick: ,,Páni,nedala nám šanci ani na nic odpovědět,viď (smích) ?"

Tasmin: ,,Možná to je tak lepší..."

Nick: ,,Proč,ty jí o nás nechceš říct?!"

Tasmin: ,,Raději bych počkala."

Nick: ,,Dobře,jak myslíš ty.Ještě si zavoláme..."






Selena: ,,Co si to tam špitáte??"






Nick: ,,Nic důležitého.Tasmin mi říkala o své nové zakázce a prý budete předělávat studio..."






Selena: ,,Hmm..no jo no...Mia,majitelka se rozhodla,že to tu chce nový kabát."

Nick: ,,A je tu také,ta majitelka?!"

Selena: ,,(smích) Ne,kdepak.Má malou holčičku,takže je s ní doma a pracuje také z domu,jen občas se tu pro něco zastaví."

Nick: ,,Aha...jo,vezmu Ti ten kufřík..."

Selena: ,,Děkuji,jsi tak milý."






Nick: ,,Tak snad abychom už šli ne?!"

Selena: ,,Jo jistě.Mám vážně hlad.Tasmin,zamkneš že?!Díky.Tak ahoj.My můžeme jít..."

Nick se nenápadně přitočí k Tasmin a připomene,že si zavolají a domluví se na ten pátek či sobotu.












Přeji krásný zbytek týdne,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...