pátek 19. dubna 2019

Eden Blair - Reliable Source 2018




Eden Blair - Reliable Source - Dressed Doll
The Nu.Face Collection 2018 W Club Exclusiv






Vzpomínáte,kdy jsem tvrdila,že nebudu ubytovávat panenky s tělem Nu.FaceSmějící se?!Teď se musím smát,jak jejich počet stoupáUsmívající se.

Tato blondýnka mě nadchla hned od představení.Má rozkošné kudrliny a pihy jí dělají vyjímečnou,protože je nemá žádná z mých panenek,jen ona.Považuji je za roztomilé.
Klidně bych jí brala nahou,protože tohle není můj styl.Ovšem chápu,že tato řada prezentuje panenky mladé,svěží a tak trochu výstřední.
Kalhoty a triko dobrý,s tím se dá ještě pracovat.Šperky mě nenadchly a boty jsou hrozný.Kšiltovka snad,ale stejně nedrží na hlavě.Možná jí využiji u nějakého panáčka.Zklamala mě kabelka.Myslela jsem,že se jedná o batůžek.Ten bych vážně moc brala a myslím,že by se k celku hodil i víc.
Nicméně mnohem víc mě zajímá samotná panenka,která je naprosto dokonalá.Nemůžu se rozhodnout,jaký charakter jí mám přidělit.Dost klame vzhledem.Na některých fotkách působí přímo étericky a nežně a někde z ní přímo křičí,že to bude pěkná potvora.Tak nevím...











Doplňky: boty,šperky,kšiltovka,náhradní ruce a kabelka.

Krabice se mi líbí.Inspirace z novin.











Eden Blair - Reliable Source 2018






Původní jméno Eden jí nezůstane.Napadlo mě k ní jméno Lilly.Co myslíte nebo máte jiný nápad?!Děkuji za Váš názor.






Vím,že mám ve zvyku mýt svým panenkám vlasy,ale slibuji,že u této udělám vyjímku.Sama se totiž bojím,co bych mytím způsobilaNerozhodný.






Taková andělská potvoraUsmívající se,nemyslíte?!











Eden Blair - Reliable Source 2018











Přeji krásné Velikonoce,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....