úterý 18. června 2019

Lukas Maverick Beauty The Nu Fantasy 2013




Fashion Royalty Homme - Lukas Maverick Beauty The Nu Fantasy 2013 - 800ks






Tato kolekce představuje moderní pojetí příběhu o Krásce a Zvířeti,ale u této série krásu zastupuje muž v podání Lukase Mavericka.
Prodávalo se to v duo setu,kde Lukas zastupoval krásu a panenka zvíře.Myslím si,že si nemohli vybrat lepšího mužského zástupce,než-li Lukase.Má ty správné rysy a zkrátka je dokonale krásný.

Celkem už dlouho jsem si na něj myslela,ale buď ho předběhla jiná panenka nebo jsem neměla peníze.Čekání se ovšem vyplatilo.Je vážně nádherný.Nemusím se zmiňovat,že dorazil bez zvířete,že ne Smějící se ?!
Má krásné vícevrstvé oblečení,dlouhý večerní kabát,košili s vestou,ponožky,vysoké boty,jen zase to spodní prádlo chybíS vyplazeným jazykem.Oblečení je z kvalitního materiálu a zase musím žasnout,jak je to precizně ušité.






Opravdu látky jsou moc pěkné a zpracování také.






Miluji obleky na chlapech.Kéž by vyrobili panáčka v nějaké uniformě,to by byla teprve peckaSmějící se.






Ovšem ten účes se musel změnit.Ta delší ofina se mi zrátka nelíbí.Uvidíte ke konci článku.






Na této fotce mi začal někoho připomínat,do toho momentu mě to vůbec nenapadlo.Mou dávno ztracenou lásku,jmenoval se Marek.Tohle jméno použít už nemohu,protože už jednoho panáčka s podobným jménem ( Marco ) mám a proto jsem se rozhodla,že mu ponechám původní jméno Lukas.






Lukas Maverick





Začíná Vám být dámy horkoS vyplazeným jazykem





S vyplazeným jazykem










Lukas s novým účesem.Líbí se mi tak mnohem víc a můžu to přečesat i dozadu,také to nevypadá blbě.Akorát co mě trochu rozladilo,byl ten kobereček krátkých vlasů.Růžek chybí na pravé straně pod tou ofinou.
















Je fakt nádherný.Líbí se mi ta jeho našpulená držtička,která svádí k hříchu.






Mám pro něj několik partnerek.Bude to těžké rozhodováníNerozhodný...






Mějte se krásně,
La Micha & její panenkyLíbající.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....