neděle 30. června 2019

Poppy Parker - Split Decision 2018 - Belle




Poppy Parker - Split Decision
Duo - Doll Gift Set - W Club Exclusive 2018






Tato kráska cestovala společně s Lukasem.Patří do duo setu,ale já měla zájem pouze o brunetku,i když ta platinová blondýnka je také dost krásná a jiná než-li klasické Poppy,přesto zvítězila tato brunetka,ale to je věc názoru.
Líbí se mi oblečení,ale ta mašle půjde pryč.Šperky se mi moc líbí a kotníkové kozačky jsou super.Uvítala jsem,že tato Poppy na rozdíl od jinych nemá kloub v kotníku a nožku má jako původní panenky s tělem Nu Face,což je super.To ploché chodidlo mi u klasických Poppy prostě vadí no.
Účes jsem zrušila.Má krásné vlasy a přemýšlím,že do budoucna je asi trochu upravím a zkrátím,uvidíme.






Miluji halenky ve stylu body,je to praktické a šik - nikde se nic nehrneMrkající.






Zde je už převlečená v krásných šatičkách od Jany Edrové a jak vidíte,tak původní účes je pryč.Vlasy má umyté a vyfoukané.






Belle,myslím že tohle jméno k ní sedí přesně.Kráska.






Má moc hezké líčení.










Belle






Má krásnou tvářičku.










Snad se Vám kráska jménem Belle líbila.

Přeji krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....