neděle 31. ledna 2021

Ariel


 Některé panenky si prostě najdou cestu ke člověku sami...neplánovala jsem ani holčičí panenku,ani tuhle princeznu od Disney.




Jako malá holka patřila princezna Ariel vůbec k mým nejoblíbenějším princeznám.Tato konkrétní panenka není sběratelská,ale je velmi krásná.Má nádhernou malbu obličeje a tak nádherné vlasy,že by jí je mohla závidět i některá sběratelská panenka.




Má tělo podobné tomu od Barbie,tedy výhodou je,že mi oblékne jejich oblečení.Nemá otočný pas,ale na to moje focení mi postačí.Mám jí pro radost né do svých příběhů.




Velmi mě potěšila.Přiznám se,že jsem si v jednu chvíli vyčítala,že jsem si jí koupila a přemýšlela jsem,že jí pošlu dál.Ale jakmile jsem jí uviděla v reálu,tak mě to hned přešlo.Je nádherná.


Jak vidíte,tak skutečně oblékne šaty od Barbie.Tyto patří jedné sběratelské Couture Angel Barbie a Ariel padnou jako ulité.Velmi jí sluší.Hrála jsem si se světlem a použila jsem různé filtry.


Ariel je krásná princezna.Prozatím jí nechám tyto šaty,ale už má u Martinky Paurové objednané jiné,přímo pro ní.Moc se na výsledek těším.







Je nádherná,že?!Jsem hrozně ráda za unáhlený nákup,protože fakt z ní mám velikánskou radost.






La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Ariel je kouzelná. Také jsem neodolala a koupila si ji. Zatím je nevybalená v krabici.
    Té Tvojí modré šaty moc sluší a jsem zvědavá jaké jí ušije Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Překvapuje mě,že má tak málo komentářů.Očekávala jsem větší ohlas...To jsi udělala moc dobře,že sis jí také koupila,je prostě k zulíbání rozkošná.Ano,šaty po sběratelské Barbie jí padnou dokonale.Od Martinky jsem si nechala ušít růžové,podobný styl co měla i ve filmu od Disney.

      Vymazat
  2. Nedivím se že sis ji koupila:) Ty červené vlasy nejdou přehlédnout. Já mám mořské Panny ráda do dneška :) Ariel je taková veselá a pozitivní ! A v šatech je moc hezká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji červené vlasy.I já mám slabost pro mořské panny,ať se jedná o panenky nebo film...Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Gratulujem, videla som na FB, že si si ju od Míši kúpila. Bola som troška prekvapená, ale vedela som, že to musí mať nejaký dôvod.😉
    Ja mám rada Arielu, vlastne milujem Disneyho rozprávky od malička.🥰
    Ariela je rozkošná, som zvedavá aké krásne šaty jej šikovná Martinka ušije.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Mary.Také mám ráda tuhle postavu,je rozkošná.I já jsem vyrostla na pohádkách od Disney a mám je ráda do dnes.Brzo uvidíš,jsou již hotové.Po neděli dorazí...

      Vymazat
  4. Je opravdu moc krásná. Já jsem jako holka měla Disney knížku s Ariel. No a v těch modrých šatech je dokonalá. Tyhle šaty a ty křídla se mi vždycky moc líbily, i když ona i jejich původní majitelka je krásná 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Já také a i dvd :-D .Také si myslím,že ty modré jí neskutečně sluší.Ano,původní panenka Barbie s tváří Mackie je nádherná,trochu mě mrzí,že jsem jí poslala dál,ale už je to pryč...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....