neděle 7. února 2021

Usmíření


 Jack byl nervózní.Chtěl se s Michelle usmířit,protože jeho matka má pravdu,poprvé v životě někoho miluje.Nejprve musel rozdýchat ten šok,když se dozvěděl o dítěti a pak se situace ještě zkomplikovala kvůli Belle,zatracená holka!!Michelle nejprve odmítala s ním vůbec mluvit,natož se sejít,štěstí,že on dokáže být vytrvalý,protože Michelle konečně souhlasila,že si tedy promluví.Přinesl i kytku,i když se cítí jako totální idiot,ale všichni mu říkali,že bez ní rozhodně chodit nemá.Moc nevěří tomu,že Michelle se dá oblbnout nějakou hloupou květinou,na to už jí znal dobře.Pokud nebude mít stejný zájem co on,nic tím nenadělá...a tak čeká...Nechává ho čekat schválně?!?


Už přichází.Cítí jak mu začíná divoce tlouct srdce a má závrať,je tohle snad láska?!Hrozně jí to sluší,kytku by nejraději zahodil a jí okamžitě pomiloval,jak moc po ní touží,ale musí se chovat slušně...


Jack: ,,Ahoj.Děkuji,že jsi přišla.Sluší Ti to."

Michelle: ,,Ahoj Jacku.Myslím si,že si to dlužíme...ať už to dopadne jakkoliv..."

Jack: ,,Jistě.Růže jsou pro Tebe...sakra,proč to vůbec říkám?!To je jasné,že jsem si je nekoupil sám pro sebe?!Ehm...plácám nesmysly...Máš ráda vůbec růže?!"

Michelle: ,,Kupovat květiny není Tvůj styl Jacku,jsou nádherné.Děkuji."


Jack: ,,Ne,kupovat květiny vážně není můj styl,ale tady vidíš jak ze mě děláš lepšího člověka...Chceš se jít projít nebo..."

Michelle: ,,Za rohem je výborná kavárna,na procházení je stejně zima.Můžeme si promluvit tam..."

Jack chtěl sice navrhnout,že můžou jít k němu,ale asi by to nebyl zrovna dobrý nápad,když si chtějí promluvit a tak raději mlčel a šli do té kavárny...


Michelle: ,,Začneš první ty nebo mám začít já?!"

Jack: ,,Můžu se zeptat,proč jsi mi neřekla,že máš dceru?!"

Michelle: ,,Nepočítala jsem s tím,že se budeme vídat tak často...Původně jsem měla za to,že půjde o jednu noc,tak jak jsi byl zvyklý,tak proč do toho vytahovat fakt,že jsem svobodná matka?!"

Jack: ,,To chápu,ale proč jsi mi to neřekla později?!"

Michelle: ,,Bála jsem se toho,jak by jsi to mohl chápat.Nechtěla jsem,aby sis myslel,že hledám tátu pro své dítě,vím jak nemáš rád závazky a říct Ti o dítěti....vycouval by si....."

Jack: ,,Stále mám zájem,jak vidíš.Neznáš mě a to bolí,jak zjišťuji.Kde je pravý otec Tvého dítěte?!"

Michelle: ,,Na tom nezáleží,je pryč..."

Jack: ,,Ale jistěže záleží,to že máš děcko mi kupodivu nevadí,ale hrát si na třetího ano.Takže co myslíš tím,že je pryč?!"

Michelle: ,,Rozešli jsme se a já mu nestačila říct,že jsem těhotná."

Jack: ,,A?!?"

Michelle: ,,Jaké a?!Prostě jsem mu to neřekla,nechtěl mě už ve svém životě a o dítě by už teprve nestál,takže jsem zmizela."

Jack: ,,Zmizet tak úplně nejde.Neřekla jsi mu to z uraženosti,že jste se rozešli,tomu rozumím,ALE nemusím Ti říkat,protože jsem si tím jistý,že jsi to už slyšela i od jiných,že by to vědět měl.A nevěřím tak úplně tomu,že by to nevěděl...spíše mu to tak vyhovuje,že mlčíš a nic po něm nechceš.Spíše mě zajímá,co řekneš své dceři až se bude ptát po svém otci a ptát se bude?!"

Michelle: ,,To bude až za dlouho.Nezměníme téma?!"

Jack: ,,Dobře,jak myslíš.Teď Ti musím vysvětlit něco já.Belle,tak se jmenuje ta dívka,kterou jsi u mě viděla,nic s ní nemám i když si uvědomuji,že vše co jsi viděla nasvědčuje pravému opaku.Můžu Ti to celé vysvětlit a říct jak to doopravdy bylo,ale nemělo by to cenu,pokud mi nevěříš už nyní,že jsem s ní nikdy nic neměl."

Michelle: ,,Dobře,asi jsem hloupá,ale věřím Ti,když to říkáš...Tak mluv,co se tehdy u Tebe stalo?!"

A tak jí Jack řekl vše jak to doopravdy bylo...



Jack: ,,To je celý příběh.Michelle,chci zkusit něco nového,ale záleží to na Tobě.Co kdybychom zkusili být opravdovým párem,scházet se kdykoliv,volat si,psát,tedy já na to moc nejsem,ale když budeš chtít?!Prostě dělat vše,co normální páry dělají?!Zkusíš to se mnou,prosím?!"

Michelle: ,,Mám dceru,ta nezmizí."

Jack: ,,Vím a také jsem nad tím přemýšlel.Já děti nemám a mít nikdy nebudu,myslím to vážně.Jako dítě jsem prodělal nějakou nemoc a později jsem měl vážný úraz při kterém se zjistilo,že jsem neplodný.Neříkám Ti to proto,aby jsi mě litovala,jen vysvětluji proč jsem žil tak jak jsem žil.A také Ti to říkám i z toho důvodu,kdyby nám to vyšlo a chtěla jsi dítě,já Ti ho dát nemůžu.Jsi mladá,o tolik let mladší co já,třeba jednou budeš chtít mít víc dětí,ale já Ti je dát moct nebudu a věk také nezastavím,bohužel.Nechci aby jsi se rozhodla teď hned,jen by jsi to vědět měla.Tohle neví ani Oliver,krom mé matky jsi ty jediná komu jsem to řekl.Teď víš mé tajemství,třeba mi i ty někdy řekneš to své.Vím,že ho máš,ale nemusíme se o tom dnes bavit.Takže zkusíš to se mnou a uvidíme kam nás to zavede?!"

Michelle: ,,Páni,to byla tedy zpověď...Děti jsem neplánovala,ale za dceru jsem vděčná.Myslím,že bez dalších dětí se obejdu.Víš,já měla dost komplikované těhotenství a porod byl opravdu hrozný,takže asi tak...Zkusíme to a uvidí se,kam nás to zavede,souhlas?!"

Jack: ,,Souhlas,však také čas ukáže...Můžu Ti konečně dát pusu?!"

Michelle: ,,Na to čekám celou tu dobu..."





Jack: ,,Chyběla jsi mi.Myslím,že Tě miluji.Hrozně Tě také chci..."

Michelle: ,,Dnes k Tobě nemůžu.Sousedce jsem dala malou jen na hodinku,už pomalu budu muset jít.."

Jack: ,,Dobře a můžu s Tebou?!"

Michelle: ,,Já ale nebudu mít na Tebe čas,malá bude chtít jídlo,musím jí také vykoupat a věnovat se jí a ...."

Jack: ,,Zase se ve mě pleteš.Nemyslím kvůli sexu,i když nic lepšího neznám,ale chtěl bych jí poznat a vidět jak spolu fungujete a tak...zvyknout si na dítě a ona na mě,začít se s vámi sžívat...chápeš?!"

Michelle: ,,No dobře,jestli chceš a máš čas,tak proč ne?!Bereš to tedy rychle?!"

Jack: ,,Jinak to ani neumím kotě..."




Tak se ty naše hrdličky usmířili,máte z nich také takovou radost jako já?!?Už teď se můžete těšit na žhavý článek,který plánuji na sv.Valentýna.

Krásný zbytek neděle,

La Micha & její panenky.

10 komentářů:

  1. Také rýchle zmierenie som veru nečakala😲, ale teším sa s nimi, pretože najhoršie na každom vzťahu (či to je partnerský, kamarátsky a pod.) je, keď sa spolu ľudia nerozprávajú a nepovedia si navzájom, čo každý cíti alebo pociťoval z nejakej situácie.🙂
    Michelle má kabát od Janky, ten mám i ja, je skvelý, oblečú ho v pohode i bacuľky.😎
    Á, na ten valentínsky príbeh sa teším, lebo niečo mi hovorí, že môže byť poriadne "žhavý".😀
    😚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se dva neusmíří rychle nebo se o to nesnaží alespoň,tak čím delší doba uplyne od nějaké roztržky a neřeší se to,je to konec :-( ...
      Ano,ale je v něm narvaná,takže jsem se jí snažila fotit tak,aby to nevypadalo až tak moc blbě :-) .To bude žhavý,až jsem se rozhodla některé fotky raději ani nezveřejňovat,ještě by mě zablokovali :-D

      Vymazat
  2. Hurá! Jsem ráda že se usmířili! Jack musí být ale zaláskovaný když se tak snaží! Úplně si je představuji s malou:) Jsem ráda že to tak dopadlo! Těším se na další díl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také,protože mi něco říká,že by to byla chyba kdyby ne.Patří k sobě a můžou se jeden od druhého dost naučit.Tak by to mělo být,umět se postavit problémům a né při prvním větším průšvihu se sbalit a jít!Jsem ráda,že se těšíš na pokračování ;-)

      Vymazat
  3. Tak to byl fofr. Kdyby to byla nějaká telenovely, řeší to ještě minimálně osmdesát dílů 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je svým způsobem telenovela,ale kdybych napsala sto článků o tom jak se hádají a usmiřují asi by to nebavilo brzo nikoho ;-)

      Vymazat
  4. Tak to je krásné usmíření :-) Vše zalité sluncem a žádný mráček na obzoru. Pro mě jsou strašně sympatický pár.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy se najde nějaký ten mráček,jde jen o to,jak to dvojice zvládne.Tak to jsem ráda,já je zbožňuji...Jsou momentálně mojí prioritou...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....