neděle 21. února 2021

Nákupy



 Valérie je velmi smyslná,sexy panenka.Přestože má červené rty a manikůru(nemám ráda červenou),tak patří k mým srdcovkám.Na sobě má džíny od Henrietty M.,triko od Jany E. a luxusní kabelku od Viky P. - všechny znáte ze skupin na fcb ;-) .





Tohle trio chlapíků mám ráda.Líbí se mi všechny tři,přestože je každý z nich jiný,jedno mají ovšem společné.Všechny se tváří n... :-D a to mě asi přitahuje...

Košile a ošoupané džíny jsou od Ivky K.Precizní práce,vše sedí dokonale,žádné nitě apd...

Prostřední panáček má triko a džíny od Henrietty.


Marco a Paulo


Marco a Gabriel - v mém příběhu jsou to bratři


Krásná Connie dostala květinový box od Viky P.




Elloren je nádherná kráska.Moc se těším,až její příběh více rozvinu...

Batoh je od Viky P. a parádní džíny a svetr od I.Kuciánové - luxusní práce,vše sedí dokonale.



Tato kabelka je také od Viky P.,jak jinak a je velmi nádherná,tu bych brala i pro sebe,ale kam bych jí nosila v dnešní době,že?!Tak aspoň panenky si můžou užívat nákupy atd... ;-)





Tuhle panenku mám spousty let.Bohužel nikdy jsem se nedostala k jejímu vlastnímu příběhu a myslím,že ani nedostanu.Je to krásná panenka s tváří Natalia,u mě se jmenuje Scarlett.

Růžové sako s černým topem je od Jany E. a naprosto luxusní kabelka od Viky P.





Chloe je profesionální modelka.Fotí se sama.Doufám,že tato kráska se dočká vlastního příběhu,nerada bych,aby dopadla jako Scarlett :-( .

Kabelky,kosmetický kufřík a tašky jsou od skvělé Viky P.

Kostýmek,který má na sobě patřil sběratelské Barbie.




La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Teda to je úžasná módní přehlídka! Paulo se mi líbí čím dál víc:) Klukům to moc sluší, jsou to frajeři. Ren má skvělý rolák a ty kabelky... Taky jsem ráda zase viděla Scarlet! No celkově nevím kam dřív s očima!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,normálně holkám závidím,že mají hromadu nových věcí :-D .Paulo je zajímavý...Každý je svým způsobem zajímavý...

      Vymazat
  2. Nádherné oblečení, povedlo se ti nakoupit parádní kousky. A ty kabelky, ty nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,sama bych takové chtěla pro sebe,ale kam bych je nosila v této době,že?!

      Vymazat
  3. Máš je krásně oblečené. A věci od Ivy K. - jsem taky fanda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ano,oblečení od ní je perfektní,bohužel moc toho od ní nemám :-(

      Vymazat
  4. U Tebe se holky a vlastně i kluci mají, pěkně je rozmazluješ 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych řekla,pro sebe si člověk nic nekoupí,ale panenkám bych koupila vše :-D

      Vymazat
  5. Wau, skvelá módna prehliadka, ty svoje bábiky rozmaznávaš, ale úplne Ťa chápem. I ja svojím bábikám doprajem častokrát viac ako sebe.🙄 Neviem, ktoré kúsky sa mi majú páčiť skôr.😲 Rozhodne vyhrávajú všetky kabelky od Viki, tá je proste v tomto neuveriteľne šikovná. Samozrejme Ivka K. a Heňa sú tiež veľké šikuľky. Páčia sa mi na chlapcoch rifle od Ivy.💗
    A mne sa tí Tvoji "nasr..." chlapci veľmi páčia.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom mi povídej,jednou mě zrujnují :-D .Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....