sobota 20. března 2021

"Chladný vánek" Callum/Dalpinder Chowdhury 2020 - můj Antonio


 

The Monarchs  Homme: Atmosphere Collection 2020,říjen

Vyrobeno 625 ks

Tvář Callum/Dalpinder

"Cool Breeze" (Chladný vánek)

Tvář Callum byla využita pro indická dvojčata Tajindra a Dalpindera.

Přestože jsou nádherní oba,tak jsem si pořídila Dalpindera.Důvod je prostý,byl dostupný.Kdybych měla možnost,asi bych se nebránila pořídit i jeho dvojče Tajindra.Oba jsou skvost a mají krásné oblečení.







Nový,komplet a kupovala jsem ho u Míši H.,jak také jinak,že?!





Chápu,že do indického prostředí a k tomuhle stylu oblečení se tento druh bot hodí skvěle,ale uvítala bych plné boty.Mimochodem,obout ho bylo peklo.




Jinak se mi celkově oblečení moc líbí,dokonce nemám nic proti gumě u kalhot na kotnících...boty bych vyměnila a bylo by to dokonalé.Líbí se mi náhrdelník a má velmi krásné hodinky,které jsem nenafotila víc detailněji,příště.





Měla jsem několik návrhů na jeho jméno,nakonec vyhrálo jméno Antonio.V myšlenkách mám sestavený už nový příběh,můžu Vám jen prozradit,že bude bratrem Chloe (tvář Colette).Příběh ještě musí počkat a doufat,že ho nezměním.






Je krásný.Sama jsem zvědavá,která z mých panenek ho získá.Mám hned několik favoritek,ale protože je čas,tak to zatím moc neřeším...

Snad se Vám Antonio líbí stejně jako mě...

La Micha & její panenky.

13 komentářů:

  1. Krásný chlapík. Myslím, že jméno, které jsi mu vybrala, mu sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Je velmi povedený.Někdy si u jména nejsem jistá,ale tohle nebyl ten případ i když jsem měla několik variant,tak Antonio byl celkem jasný ;-)

      Vymazat
  2. Pěkný sexy chlápek! Oblečení je moc pěkné! A jméno mu krásně sedí! Moc hezky jsi ho nafotila!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on vskutku je a oblečení má zdařilé.Děkuji moc.

      Vymazat
  3. Tak nakonec se mi ho také podařilo získat a díky Míše H. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Joj to je fešák, moc se mi líbí. Vybrala jsi mu perfektní jméno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Věrko.Také jsem z něj nadšená,škoda,že je z plastu že :-D?!Vůbec bych se nezlobila kdyby byl z masa a kostí :-D takový krasavec...

      Vymazat
  5. Moje oblíbená tvář to není, ale tenhle je celkem povedený. Zaujala mě barva jeho očí... 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ani nemám oblíbenou tvář u fešáků,prostě mě musí něčím zaujmout a je fuk zda je to něžný blonďák nebo temperamentní černovlasý krasavec a mám to tak i v reálu ;-) .

      Vymazat
  6. Gratulujem k ďalšiemu fešákovi do zbierky. Antonio má hypnotický pohľad.😀 Páči sa mi aký má celkový exotický vzhľad.😊 Topánky sú fakt zvláštne. Náhrdelník i klobúk sú super. Už sa teší na jeho postavu v nejakej dobrej seriálovej zápletke. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Ano,i mě se líbí ten exotický vzhled a je úplně jiný než všechny co ve sbírce mám.Viď,že jsou sandálky divný :-D ?!Tak já už pro něj vymyšlenou roli mám,jen to chce čas než-li ho do příběhu zapojím ;-) a budu doufat,že se nezmění plán :-D ...

      Vymazat
  7. Je moc pěkný, líbí se mi jeho delší vlasy a jeho pohled. Gratuluju k přírůstku.

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...