neděle 14. března 2021

Arabská princezna

 





Tento úchvatný kostým jsem si nechala jako poslední.Martině se neskutečně povedl a ujišťuji Vás,že v reálu je ještě hezčí.Ty výšivky,šperky,zdobení a střevíčky jsou prostě jedno velké umělecké dílo.Jako modelku pro tento úchvatný kostým jsem vybrala Airlu (tvář Erin).Zdála se mi nejvhodnější.








Vím,že fotek je hodně.Nemohla jsem se rozhodnout a tak jsem dala skoro většinu...






Vhodnější by byl tygr,ale toho bohužel nemám a tak jsem improvizovala.Však lví rodinka také není špatná.




La Micha & její panenky.

15 komentářů:

  1. Wow to je krása! Airla je jako z tisíce a jedné noci! Je nádherná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.To byl také účel,aby tak vypadala a jsem moc ráda,že se to povedlo.Kostým je úchvatný.

      Vymazat
  2. V tomto kostýmu se mi tvoje Airla moooc líbí. Krásně jsi ji nafotila. Martina je moooc šikovná, taky mám od ní pár šatiček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ano,kostým jí dokonale sedne.Původně jsem ho měla pro jinou panenku,ale Airla se mi v něm líbila víc.Martina je skvělá.

      Vymazat
  3. Nádherný kostým, Martince se moc povedl. A Ty jsi Airlu krásně nafotila.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný kostým moc ji sluší:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jak z pohádek Tisíce a jedné noci 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalá arabská princezná. Martinka sa s týmto kostýmom vyhrala do najmenších detailov.😍 Páči sa mi ako si Airlu tanečne napózovala. I sošky levej rodinka sa k nej hodila.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.Myslím,že lepší modelku bych nevybrala.Ano,Martinka je umělkyně a tento kostým se jí obzvláště povedl!Snažila jsem se ;-) .Lepší by byly asi tygři,bohužel ty nemám,tak jsem využila co mám.Děkuji moc.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....