pondělí 6. června 2022

Nová posila

 


Mia: ,,Děkuji,že jste přišly.´´

Tasmin: ,,Tak copak se děje?!´´

Mia: ,,To Vám hned řeknu.Už dlouho jsem nad tím uvažovala a teď,když budeme brát i zahraniční zakázky,tak jsem se definitivně rozhodla,že k nám do týmu někoho vezmu.A proto tu teď jsme.Přijala jsem mladou,ambiciózní slečnu,která má co nabídnout.Právě dokončila školu zde v Paříži,ale pochází z Anglie.Je mi sympatická a její práce se mi líbí.Doufám holky,že se bude líbit i Vám,byla bych ráda,kdybychom všichni spolu i nadále vycházely.Jinak se nic nemění.´´

Tasmin: ,,Ok,snad bude dobrá,ale když se Ti líbí,tak asi dobrá je...´´ Tasmin nedokončila větu,protože právě k nim dorazila jejich nová spolupracovnice a Tasmin měla co dělat,aby nezůstala na ní civět s otevřenou pusou.

Mia jí ještě jednou oficiálně představila a Lovely něco krátce o sobě řekla...




Objednaly jídlo a postupně se seznamovaly...

Mia: ,,Máme mezi sebou dobré vztahy a věřím,že to tak i zůstane.Neboj,zapadneš mezi nás...´´ potykaly si hned zkraje.





Selena: ,,Lovely a hodláš tady zůstat v Paříži dlouho nebo dokonce natrvalo?Mia se zmínila,že jsi z Anglie.´´

Lovely: ,,Nemám ráda ten věčný déšť,takže myslím že tu zůstanu.Paříž je nádherná.Koneckonců vím,že ani jedna z Vás není rodilou Francouzskou a přesto jste si tu zařídily život,tak proč né já?!´´

Mia: ,,To je pravda...´´






Mia: ,,Každá z nás má pochopitelně svůj osobitý styl a chce se realizovat,ale nesmíme nikdy zapomenout na přání svých klientů a naslouchat jim co se líbí.Můžeme jim navrhnout naše plány nebo poznatky,ale konečné slovo má klient.To je dobré si pamatovat.Ještě s Lovely zajdu do studia a vše jí tam vysvětlím a ukážu,Vy máte pro dnešek volno.´´

Když Mia s Lovely odešly,tak se Tasmin přesedla a ještě chvíli poseděly.Objednaly si víno...




Selena: ,,Tak co říkáš na Lovely,myslím,že to s ní půjde?!Rozhodně ví co chce,je chytrá a Mia by nenajala žádné střevo?!´´

Tasmin: ,,Z té holky se nemůžu vzpamatovat.Je jak cukrová panenka!´´

Selena: ,,Ale jdi ty.Nemůžeš posuzovat vzhled,však podívej se na sebe?!Nikdo by podle Tvého oblečení neuhádl,že navrhuješ interiéry?!No mě se líbí,však brzo uvidíme co v ní je...´´

Tasmin: ,,Moc se těším...´´ ale neznělo to tak,ta holka se jí nelíbí.Tečka.





La Micha & její panenky.

8 komentářů:

  1. To je překvapení, Poppynka v příběhu! A jméno Lovely mě dostalo! To je boží! Je podezřelé že se Tasmin nelíbí, jsem zvědavá co bude dál:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám,že překvapení příjemný?Ano,tuhle PP jsem chtěla propašovat do příběhů...K jménu jsem se dostala náhodně.Říkala jsem si,že to je láska,tak mě hned napadlo Love,ale to nebylo ono až vzniklo Lovely...Ještě jsem myslela na jméno Malin,kvůli barvě vlasů :-D

      Vymazat
  2. Lovely je krásná. Jsem napnutá jako kšandy - to jak se bude příběh odvíjet dál.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to som zvedavá, čo tam Tasmin vadí :-) Lovely je krásna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,Lovely je kočka.Někdy to nemusí hned znamenat,že člověk je špatný apd,prostě si lidi někteří mezi sebou nesednou...

      Vymazat
  4. To je divné, že Tasmin nesadla, ktovie, či nemá nejaké vnútorné "tušenie", že Lovely nebude neviniatko ako sa z vonkajšej strany zdá... 🤔🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak je to i v reálném životě,že si prostě někteří lidé nesednou...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....