čtvrtek 16. června 2022

Barbie Looks - Lina


Ahoj.

Vůbec jsem nevěřila,že se mi podaří tuhle krásku ubytovat.Zdá se totiž,že je všude vyprodaná.Ozvala se mi sběratelka,která jí kupodivu pouštěla ze své sbírky,takže panenku mám sice z druhé ruky,né tak úplně novou,ale je v pořádku a jen za pár stovek.Úžasný kup.

Z panenky jsem úplně nadšená,že mi ani nevadí to hnusné tělo a nevzhledné klouby - vůbec to nevnímám.Panenka je přesně můj typ.Jemné líčení a přesto výrazný obličej.Určitě jí zařadím do Barbie příběhů.

Bála jsem se,co jí obléknu,protože s oblečením od FR je problém,nakonec se ukázalo,že mám dobré zásoby a na jaro/léto jsme vybaveni.Něco málo budu muset pořídit na zimu.Nejlépe jí sedí oblečky od Jany Edrové.

Jinak panenka patří do kolekce Barbie Looks,které se vyznačují trendy módou.Nové tváře a nová,ještě více pohyblivější těla.Panenka je sběratelská z kolekce Black Label.Navrhl jí Bill Greening.

Fotek bude vícero,jsem fakt nadšená a doufám,že se bude líbit i Vám...




Takhle mi panenka přišla,ve svém módním oblečení.Špatné není,ale můj styl to není a já jí viděla v něčem jiném.Panence jsem umyla vlasy.






Oblečení od Jany jí fakt sedí.Tento model mám obzvláště v oblibě.Ráda ho oblékám i svým FR holkám.

Sukně,top,kabátek i kabelka jsou od Jany.Mé nejoblíbenější kousky.







Lina je krásná a velmi dobře se mi fotí.Budu jí muset vymyslet životopis a nějaký příběh.






Džíny mám od Ivy K.Jsou takové univerzální,obléknou je FR,Poppy Parker a i Barbie.Top je od Eleny.

Možná jste zaregistrovali,že nepoužívám šperky.Je to záměr.Né každá žena si na šperky potrpí a náramky pro Barbie nemám,dlaně se jim sundat nedají jako FR.Uši propíchlé nemá,což by problém nebyl,ale osobně mi to tak vyhovuje,že je bez šperků.









Top od Eleny a sukně od Jany.Boty,brýle a kabelka jsou od nějaké Barbie.






Top má zajímavou historii.Kdysi to byly šaty od Martiny Š. pro panenky FR.Šaty jsem moc nepoužívala,sukně byla příliš průsvitná a celkově to nebylo ono.Nicméně vršek se mi líbil a tím,že je dost průžný,tak ho obléknou všechny typy panenek.Sukni jsem ustřihla a vyhodila a top ráda používám dále.







Lině sluší všechno,co jsem jí oblékla.V tomhle modelu se mi moc líbí.Super džínové kraťasy jsou od Eleny a sedí také všem mým holkám.Halenka je od Jany.






Šaty jsou od Martinky P.Jsou také takové univerzální,že sedí většině.Takové oblečení mám ráda.

Mám nové fototapety a tohle je jedna z nich.Jsou úžasné a fotky zase vypadají jinak.Mám z nich radost.

Tak a to je vše,vím že fotek bylo mnoho,ale tentokrát jsem s focením byla vážně spokojená.Lina se fotí sama,je radost jí oblékat a fotit.

Mějte se krásně,děkuji za Váš čas na mých stránkách.

La Micha & její panenky.

 

10 komentářů:

  1. Lina je veľmi zaujímavá bábika. Krásne si ju poobliekala, najviac sa mi páči vo volánikovom topíku a džínach a potom v šatách a na fotkách v provenslánskom štýle.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ta je krásná! Moc se mi líbí! Ty oči a vlasy! Sluší jí úplně všechno, je to správná panenka! A fototapeta je skvělá vypadá opravdově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho mě takhle nepobláznila Barbie,ale tahle je fakt krásná,fotogenická.Ano,ta fototapeta nemá chybu,působí reálně.Děkuji.

      Vymazat
  3. Lina je krásná na těch fotkách. Moc se mi líbí v bílých šatech.

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná. Taky jsem si pohrávala s myšlenkou že bych ji koupila. Oblečení jí sluší - řekla bych -
    že všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Já jsem z ní unešená.Můj typ panenky,má krásný obličej.Je fotogenická.

      Vymazat
  5. Priznám sa, že pre mňa Lina nie je úplnou topkou z Looks série, ale rada by som ju uvítala vo svojej zbierke.😊😍 Je to krásna hispánka.💖 Najviac sa mi páči v mladistvo pôsobiacich outfitoch, úplne najviac v bielej volánovej blúzke a dlhých rifliach a taktiež v riflovej sukni. Ten outfit s bielym kabátom sa mi viac hodí na IT, pôsobí v ňom tak ako usadlejšia staršia "pani". Nové foto tapety sú super kúpa.👍

    OdpovědětVymazat

Svatba Andry & Antonia

  Andra má krásné,jednoduché a elegantní svatební šaty. Svatba se měla konat až v dubnu,ale řekli si proč to odkládat...Aspoň dřív začnou sp...