sobota 4. května 2024

Druhá šance


 

Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě...

Leo: ,,Sluší Ti to..."

Sofia: ,,Děkuji za květiny..."

Leo: ,,Krásná žena a květiny patří k sobě,tak nějak se to říká?"

Sofia: ,,Proč jsi mi neřekl,že máš dceru?Jsi ženatý?!"

Leo: ,,Nejsem a nikdy jsem nebyl.Neřekl jsem Ti o ní,protože by to bylo komplikovaný..."

Sofia: ,,Tak mi o ní řekni teď?!"

Leo si povzdechl a pustil se tedy do vysvětlování...



Leo: ,,Nikdy jsem Ti v ničem nelhal!O tom,že mám dceru,jsem se dozvěděl před třemi lety.To je také důvod,proč jsem zde v Paříži.Kontaktoval mě právník.Její matka zemřela při autonehodě.S její matkou jsem měl krátký románek,ale ona mi nikdy neřekla,že čeká se mnou dítě.Byl to šok.Belle v té době bylo čtrnáct.Nedokážeš si představit,co to bylo za peklo!Nenáviděla mě a absolutně jsem jí nezvládal.Teď je zase na mě až příliš upnutá.Dostal jsem strach,jak by jsi na tohle vše reagovala.Bylo zkrátka jednodušší předstírat,že jsem "svobodný".A to je celý příběh..."

Sofia: ,,Chápu,že to musel být šok.Takže teď spolu vycházíte?"

Leo: ,,Ano,ale trvalo se k tomu dopracovat.Těch hodin strávených na terapiích bylo peklo,ale stálo to za to.Dnes jsem rád,že mám dceru.Sice jsem přišel o spoustu let,ale tak chápu asi důvody její matky proč mi to neřekla..."

Sofia mlčela a přemýšlela




Leo jí dal čas.Chapal,že tolik informací musela zpracovat...

Leo: ,,Takže mi dáš ještě druhou šanci,prosím?"

Sofia: ,,Doufám,že nebudu litovat..."

Pak si povídali jako dřív...a šli se ještě projít podél řeky...




O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI




Sofia pozvala Lea do svého nového bytu na večeři...

Leo: ,,Proč jsi prodala dům?"

Sofia: ,,Nedokázala jsem tam nadále bydlet.Měl to být náš dům mě a Adama."

Leo: ,,Chápu.Máš to tu hezké.Máme podobný styl."

Sofia: ,,Děkuji...Tak snad Ti bude chutnat jídlo...Nejsem sice žádná profesionální kuchařka,ale tohle snad jedlé bude..."

Leo: ,,Určitě...a kdyby ne,tak si objednáme něco z restaurace..." a mrkl po Sofii




Po chutné večeři se přesunuli do malého obývacího pokoje...

Leo začínal ztrácet půdu pod nohama a bál se,že se přestane ovládat...




Sofia: ,,Co stojíš?Posaď se.Nebo by si rád kávu,ale na tu se mi zdá už pozdě..."

Leo: ,,Ne,kávu si opravdu nedám." 

Leo se posadil do křesílka.Sofii to sice překvapilo,ale nekomentovala to.Povídali si a večer hezky plynul...





Leo: ,,Děkuji za jídlo a krásný večer,ale už bych měl jít..."

Sofia: ,,Musíš jít?"

Leo se pomalu vydal k Sofii...





Leo: ,,Nemusím jít domů,ale pokud tu ještě chvíli zůstanu,tak si Tě odvedu do ložnice...Netušíš,jak moc mě celý večer vzrušuješ.Ty sexy šaty,to prádlo,které Ti vykukuje,Tvá vůně...Hrozně Tě chci..."

Sofia: ,,Zůstaň..."

Jako kdyby vybuchl granát nebo měl nastat konec světa.Leo jí začal tak vášnivě líbat,až se jí z toho podlamovala kolena.




Leo: ,,Jsi tak nádherná..."





Sofia: ,,Doufám,že nebudeš zklamaný..."

Leo: ,,Nechápu,proč máš takové řeči?!Uvolni se a nech to na mě..." a začal jí líbat,hladit a svlékat





Leo: ,,Jsi úžasná..."

Sofia mlčela.Líbilo se jí to s Leem a nemohla se ubránit srovnání mezi ním a Adamem...Adam byl mnohdy až hrubý.Leo je něžný a pozorný.



Tu noc ani nespali...


O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI




Byly spolu zase na obědě...

Leo: ,,Co by jsi řekla tomu,jít večer do divadla?Mám lístky?"

Sofia: ,,Těším se.Půjdeš pak ke mě?"

Leo: ,,Promiň,ale budu pak muset domů..."

Sofia už začínala chápat,proč Leo měl problém udržet si jakýkoli vztah...



La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Sofia je královna! Ty outfity jsou boží moc jí to sluší! Leo je fešák sluší jim to spolu ! Vypadá to pěkný vztah :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Tak Sofia se narodila do bohaté rodiny,má určitá privilegia,tak musí tak i vypadat a prezentovat se.Co se týče jejich vztahu,tak ano...je zábavné sledovat jejich se rozvíjející se vztah,ale dříve či později a jako v každém vztahu,tak v tomhle budou nějaké problémy...Snad to ustojí...

      Vymazat
  2. Dúfam, že im to spolu vyjde :-)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny

  Belle má narozeniny a neprobíhají úplně ideálně.Leo totiž pozval na oslavu i Sofii,aby jí oficiálně Belle představil a už kvůli tomu je na...