pátek 1. srpna 2014

Mia & Anna




Tak dnes je ten den D,kdy Anna uvidí svou staro - novou ložniciMrkající.Co se změnilo?!Určitě se změnila tapeta,se kterou jsem konečně dá se říci spokojenáUsmívající se.Vždy jsem jí lepila pouze na zadní stěnu,tentokrát jsem udělala i strany.Také jsem vyrobila okna se záclonkou a řekla bych,že to vypadá rozhodně lépeMrkající?!U ťamanů jsem pořídila malou umělou kytku(vypadá jako palma,nevím já se v kytkách nevyznám) a doma jsem měla keramický hrníček(byla v tom zmrzlina),zkusila jsem to naaranžovat a výsledek se mi líbilUsmívající se.Celkově jsem nyní s ložnicí spokojená a asi nějakou dobu i tak zůstaneMrkající?!
Zdá se,že i Anna je spokojená.Pozvala Miu na čaj a docela si spolu rozumí.Mia si kriticky měří své dílo,ale s výsledkem je také spokojená.Nejdůležitější je,aby byl spokojený hlavně zákazníkMrkající










Anna byla s prací velice spokojená a Mie zaplatila i něco navícUsmívající se.





Mia pracovala pro Annu velice ráda.Celkově jí Anna byla velice sympatická a zjistila,že si mají hodně o čem povídat,škoda že je dělí taková dálka...





Mia má na sobě oblečení,které bylo původně pro Barbie a jednalo se o veliký set oblečení a doplňků,které se mohli vzájemně kombinovat.Byl to úžasný set,ale plno věcí se už někam poztrácelo.Mie jsem zkusila tuhle kombinaci,kterou mám nejradši a jí evidentně také slušíUsmívající se...








Doma v Paříži





Konečně zase domaMrkající





Černé dlouhé sako,jsem si nechávala kdysi ušít pro své Barbie.Moc jsem ho nepoužívala,ale Mia ho možná unosí.Sedí jí bezvadně a také mnohem lépeUsmívající seMrkající!





Mia si ani nestačila vybalit a už spěchá na další schůzku s klientem.Jediné štěstí je,že schůzka se koná pár stanic od jejího bytu.





Už se těší,až se doma natáhneUsmívající se...







I Mia má své odvážné fotky,ale jí nikdo nevydíráS vyplazeným jazykemMrkající



















Jestli Vás zajímají kalhotky,tak ty původně měla DariaMrkající...





Mia je velice sexy,žeMrkající?!









Děkuji za Vaší pozornost.Snad jsem Vás ještě s Miou neotrávilaUsmívající seMrkající?!

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....