sobota 23. srpna 2014

Dania Zarr - Lady In Waiting

2010 - Exclusives - Dressed - Dania Zarr - Lady In Waiting - W Club - 810ks




Připravila jsem si pro Vás,tak trochu neobvyklé články.Panenky,které Vám představím v této rubrice mi NEPATŘÍ,jak už z názvu je patrnéUsmívající se.
Patří mé kamarádce Nikoletě a s jejím svolením Vám je můžu představitMrkající.Nika má zatím skromnou sbírku,ale ty které má stojí tedy za toMrkající!

První z nich Vám tedy představím Danii,kterou koupila u p. Míši H.Je to okouzlující,éterická panenka,aspoň tedy na mně tak ona působí.Má do fialova líčení a zajímavou barvu očí.Nika mi často psala,že je problém jí pořádně vyfotit,také mám někdy pocit,že se některá panenka fotí špatně a přitom v reálu je překrásnáUsmívající seMrkající.Danii koupila nahou se šperky.

Nyní se jdem už podívat na samotnou DaniiMrkající.















Barvou tělíčka připomíná porcelán a špatně se fotí.




Je to velice krásná panenka.









Fialová je její barva.Moc jí slušíMrkající.













Snad Vás Dania zaujala a děkuji Vám za pozornostUsmívající seMrkající.

Přeji krásný víkend,
La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....