neděle 10. srpna 2014

Halenka se sukní od Korinne - Polished (2013)

Dnes se Vám Mia předvede v oblečení,které velmi dobře znáte.

Panenka Korinne,které oblečení patří,se mi vždy velmi moc líbila.Má krásné šperky a oblečení.Podařilo se mi získat její obleček od p. Míši H.
Vše je zase precizně ušité a do detailů vypracované.Jedná se o samostatnou halenku a sukni.Jak halenka,tak i sukně mají zapínání na háčky.Sukně má na lemu výšivku,snažila jsem se to vyfotit detailněji,ale nedařilo se mi.Dále jsem k tomu měla rukavičky a kabelku do ruky (tohle moc zrovna nevyužiju).

Originál





Oblečení na mé Mie














































Děkuji za Vaší pozornost.

Přeji krásný zbytek neděle a hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....