neděle 5. října 2014

Móda pro podzim

Ať chceme nebo ne,už je tu podzim.Tedy,já mám podzim ráda,ale takový ten hezký,teplý a slunečný,nikoliv déšť a mlhu.Inspiraci,jak se obléknout do krásného podzimního dne,Vám ukáže moje jedna z nejoblíbenějších panenek Barbie jménem Vanessa.



Tato kombinace zlato - hnědé a béžové se mi velice líbí.Díky džínům to nepůsobí příliš usedle nebo formálně.Podobné oblečení,jsem si sama na sebe pořídila před rokem,ale musím se přiznat,že Vanesse to sluší vícUsmívající seMrkající




Vanessa pózuje i se svým psíkem Tobim.






Detail na kabelku.
Ačkoliv tato kabelka je krásně propracovaná,myslím si,že jsem se nestrefila k oblečeníNerozhodný?!





Tento svetr zbožňuji.Vypadá na panenkách fantastickyMrkající a oblečou ho i mé IT holkyUsmívající se!!!





Tobi

















Neříkám,že všem se musí tento styl oblečení líbitMrkající,ale i tak děkuji za pozornost k článku.
Přeji krásný zbytek večera a úspěšný pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...