neděle 19. října 2014

Zelená a modrá také dobrá


Šaty jsem kupovala od Míši H.
Když je Míša nabízela k prodeji,hned jsem po nich skočila.Napadlo mně totiž,že by velice slušeli Mie díky jejich barvě a myslím si,že jsem se nespletlaUsmívající seMrkající.
Dle mého názoru jí velice sluší a troufám si říci,že možná snad i víc,než-li její originál oblečení?!K šatům patří krásné střevíčky,ze kterých jsem byla unešená,pásek a rukavice.Po veliké námaze a boji,jsem jí přeci jen rukavice navlékla a jsem ráda,že jsem to nevzdávalaMrkající,jako celek to vypadá úžasněUsmívající se.















Šaty mají zapínání na zip a háček.Stejné zdobení i na zádech.











Šaty na její původní majitelce (fotka z netu).
2011 - The Jet Set Collection - Isha Kalpana Narayanan - Brightness Calls - The Jason Event VIII



Jak se Vám Mia líbila v nových šatechUsmívající se?!Náušničky má půjčené od Barbie.



Děkuji za Vaší pozornost,
přeji krásný zbytek neděle.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...