sobota 8. listopadu 2014

Šlechtična

Krásný sobotní večer.

Dnes Vám ukáži plno fotek s Miou,která prezentuje mé oblíbené historické šatyMrkající.Kdysi je pro mně ušila paní Martina Š.,které moc za ně ještě jednou děkuji.Né každému se budou líbit,ale důležitější je,že se líbí mněS vyplazeným jazykem.Šaty jsou krásně propracované a velice z pěkné látky.Krajky a kanýry,to je moje potěšeníUsmívající se.K šatům patří i spodnička,která sukni ještě více rozšíří.Moc jí nepoužívám,šaty už tak jsou dost objemné(někdy pořídím fotoUsmívající se).Určitě jste šaty již u mně viděli,ale Mia v nich vypadá fantasticky,jistě věc názoruSmějící seMrkající.








Miu zdobí pouze náušnice.Šaty samy o sobě dost přitahují pozornostMrkající a tak mi přišlo zbytečné přidávat ještě nějaký náhrdelník...



























Děkuji za Vaší pozornost a snad jsem Vás příliš neotrávila s další sérií fotek s MiouUsmívající seMrkající?!

Ráda Vás zvu příští sobotu ke mně na blog,kde bude představen nový člen z řad FRMrkající!

Přeji krásný zbytek víkendu,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...