sobota 15. listopadu 2014

Perry Marino - Strings Attached

2012 - Homme Collection - Dressed - Perry Marino - Strings Attached - 400ks




Vím,že né každému se tento krasavec bude líbit,ale mně se líbí už velmi dlouho a chodívala jsem ho obdivovat k Lence na její blogUsmívající seMrkající.
Mám ho doma už od října,ale protože je to můj narozeninový dárek,tak jsem úmyslně čekala na dnešní denMrkající.Byl úplně nový a v kompletní výbavě.













Má hezké oči a neumím definovat jejich barvu...Někdy mám pocit,že jsou modré a zas jindy do zelena...





Velice se mi líbí jeho oblečeníUsmívající se,které je opět precizně vypracované do detailůMrkající!!!
Má dokonce i ponožkyS vyplazeným jazykem...škoda,že né i trenýrkySmějící se?!





























Jistě jste si všimli,že jsem tentokrát nenapsala žádnou charakteristikuUsmívající se?!To byl úmysl,protože bych Vás připravila o překvapeníMrkající!
Zajímalo by mně,u koho by jste ho viděli raději:Anna či MiaS vyplazeným jazykem?!Můžete to napsat do komentářích,děkuji!





Děkuji za Vaší pozornost.Můžete se těšit na nový příběhUsmívající seMrkající...

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...