středa 31. prosince 2014

Silvestr




Mia strávila svátky v Itálii u Anny.
Na vánočním plese se setkala s Marcem a usmířili se...
Na Silvestra je pozvaná na večírek,který pořádá Marcova rodina...spíše se jedná o firemní večírek...





,,Že já jsem vůbec chodila?!Marco se pořád s někým baví a na mně nemá čas,jsem tu jak páté kolo u vozu a nikoho tu neznám,ani Anna tu není!!!"





,,Je tak krásný...asi jsem se vážně zamilovala?!"













,,Moc se Ti Mio omlouvám,ale táta si nenechá utéct žádnou příležitost,jak sehnat dalšího investora!Už se Ti budu věnovat..."

,,Neomlouvej se,ale pravda je taková,že jsem se už začínala nudit."









,,Jsi krásná Mio!"





,,Myslím si,že jsem se zamiloval?!"





,,Poslední dny,které jsme spolu strávili byly úžasné Marco.Itálie je překrásná a restaurace,divadla a obchody mně úplně nadchly."

,,Kdy odjíždíš?!"

,,Zítra."

,,Mio,přijedu za Tebou hned jakmile to bude možné!"









,,Musím Ti Marco něco říct.Nestála jsem o lásku,ale zamilovala jsem se do Tebe.Chci úplný vztah nebo nic..."













,,Mio,já Tě miluji!"









Děkuji za Vaši pozornost.
Přeji všem krásný Nový rok,děkuji Vám za Vaši přízeň a příště už v roce 2015Usmívající seMrkající.

Katko,děkuji za krásné šatyMrkající.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....