čtvrtek 1. ledna 2015

Vanessa Perrin Monaco Royale


2011 - The Jet Set Collection - Dressed
Vanessa Perrin Monaco Royale W Club



Tak Vás všechny vítám v Novém roce 2015 a jako první a doufám,že nebude i posledníMrkající,Vám představím tuto snovou krásku,která už na první pohled je prostě luxusní.
Moc za ní děkuji Míše,která mi jí poslala dříve,než-li jsme byly domluvené a tím pádem jsem měla pod stromečkem panenku,protože jinak bych tam žádnou nenašla.TAKŽE TI MÍŠO MOC DĚKUJI ZA ÚŽASNÉ PŘEKVAPENÍ!!!

Panenku jsem nekupovala jako novou,ale svým způsobem i byla.Míša jí ani nepřevlékala,natož aby jí zničila účesUsmívající se,dokonce ani uši neměla ještě ani propíchlé.Je celá ve své úžasné výbavě.Tato panenka bude asi na dlouho mou poslední Vanessou,určitě jste rádi,žeMrkající?!Má krásné šaty,páskové střevíčky,luxusní šperky a stojánek.Musím se přiznat,že propíchnout jí uši,nebyla žádná zábava,dalo to velikou fušku,u Mii jsem takový problém neměla?!A nyní fotečkyUsmívající seMrkající...

























Bez mučení se přiznávám,že jsem účes zrušila.Původně jsem jí chtěla mít vitrínkovou,ale měla jsem jiné představy,jak by mohla i vypadat v civilnější podoběMrkající.Příště se Vám ukáže zase v jiném světleMrkající...





Má krásný obličej.Líbí se mi její jemné líčení.





Připomíná mi moderní princeznuMrkající...

Mimochodem,jmenuje se DEVONY a vysvětlení bude v jiném článkuUsmívající sea vlastně i její příběhMrkající....

Děkuji Vám za pozornost,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...