středa 21. ledna 2015

Rozhovor




,,Tak jsem tady Anno.V telefonu jsi zněla naléhavě a nechápu proč jsi mi nic nechtěla předem nic říkat o tom,co tě trápí?!"

,,Marco,já mám Miu velice ráda a nechci aby jsi jí ty nebo kdokoliv jiný ublížil!"

,,O čem to mluvíš?!Nerozumím Ti!"





,,Já doufám,že jsem se ve svém odhadu spletla!Byla jsem navštívit Miu a víš,kdo jí krom mně také ještě navštívil?!Nemusíš hádat,řeknu Ti to sama.Její sestřenice a myslím si,že by jsi jí měl znát?!"

,,Proč si proboha myslíš,že znám nějakou sestřenici Mii?!A vůbec,nemluv v hádankách,nesnáším to!!!"

,,Dobrá.Víš,kdybych jsi nevšimla těch podobných náramků a toho divného chování,jakmile Mia o Tobě začala mluvit,možná bych nic nezpozorovala?!

,,Stále nic nechápu.Anno,řekni to celé a bez vytáček!"





,,Pamatuješ jsi,jak jsi kdysi miloval moc tu mladou dívku,která právě dotočila svůj nejúspěšnější film a chtěl jsi po mě,abych Ti pro ni pomohla vybrat náramek?!Myslím,že je to sestřenice Mii.Když Mia řekla Tvé jméno,najednou měla velice naspěch.Jmenuje se Devony!"

,,Devony?!To snad ne?!Miloval jsem jí,chtěl jsem jí požádat o ruku na tom charitativním plese a ona řekla,že to nemá cenu,že právě se jí splnil sen točit filmy,které chce!To snad nemůže být ona?!"





,,Marco,myslím že se jedná o tu samou Devony.Měl by jsi to říct Mie,než-li se to dozví jinde!A také si hlavně srovnat,jestli je to vážně Mia,kterou tak moc miluješ?!Nechci aby pro Tebe byla jen náhradou!!!"





Děkuji za Vaší pozornost,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...