neděle 1. března 2015

Rozhovor




,,Uznávám,že se to Mia takhle dozvědět neměla.Říkala jsem ti,že jí máš o nás říci už dříve,Marco.Myslím si,že už nikdy se mnou nepromluví a je úplně jedno,že jsme se poznali spolu už daleko dříve,než-li vy dva?!"





,,Možná by jsme stihli ještě sprchu...?!"





,,Dev,musím stihnout letadlo.Chci si s Miou promluvit.Mačkáš mi můj oblíbený oblek."





O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI....





,,Crrrrr..."

"K čertu,koho to jsem čerti nesou?!"





,,To snad ne!Co tady chceš?!"





,,Mio prosím,chci si s tebou promluvit jak to je mezi mnou a Dev.Celkově....."

,,Nenamáhej se.Anna mi řekla fakta a já samozřejmně ti nevyčítám minulost,ale to jak jsi mi ublížil a ponížil ti neodpustím!Před pár týdny jsi miloval mě a najednou tomu tak není....hmmm...zajímavý obrat a zjištění,jak rychle měníš názory?!"

,,Já jsem to neplánoval!Vážně jsem se do tebe zamiloval a pak se objevila Dev....já...."

,,Nic mi už neříkej,ale když už jsi tady,něco pro tebe mám...Moment."









,,Tohle už nechci.Vem si to.Mělo mi to s Devony dojít,když jsem viděla u ní podobný náramek a pak to její podezřelé chování,když jsem řekla tvé jméno,jak rychle pospíchala pryč?!"

,,Mio moc mě mrzí,že jsem ti ublížil.To jsem nikdy nechtěl!"





,,Možná ne,ale víš co je na téhle situaci nejabsurdnější?!Stále tě miluji.Běž pryč,nechci tě už nikdy vidět!"





,,Mio...."




Děkuji za Vaší pozornost.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...