pátek 27. února 2015

Nemilé překvapení




,,Nevím,jestli to je dobrý nápad takhle Marca překvapit?!Možná si mu měla Mio zavolat,že se chystáš přiletět?!"

,,Anno,s Marcem se poslední týdny něco děje.Vůbec nemá čas,aby přiletěl.Prý má toho v práci nyní hodně...A ten víkend na Valentýna byl propadák!Bylo na něm vidět,že ho něco žere a navíc se choval jinak....Chci mít prostě jasno!"

,,Jak myslíš..."





,,Jsem ráda,že jsi mě Anno dovedla do jeho firmy.Nevím,jestli bych jí sama našla?!"

,,Určitě ano,možná by to trvalo déle,ala našla.Teď stačí jet do 12 patra a jsi u něj.Sejdem se v hotelu?"

,,Jistě."

,,Tak zatím pa,jdu navštívit rodinu.Ať se překvápko Mio povede....mile!"





"Snad se nebude Marco zlobit,že ho takhle přepadávám v práci....?!"









,,Překvapila jsi mě Dev.Chyběla jsi mi."





,,Máš toho v práci Marco hodně,že?!"





,,Mio,co tady děláš?!"





,,Mio,ráda bych ti to vysvětlila.Prosím!"

,,Vůbec nic mi vysvětlovat Devony nemusíš!"





,,Plesk!"









,,Mio,dovol mi abych ti vše vysvětlil?!"





,,NEDOTÝKEJ SE MĚ!A hlavně se nesnaž mi namluvit,že jsem špatně viděla?!"





,,Nechtěl jsem ti nikdy Mio ublížit a věř mi,že jsem tohle nikdy neplánoval!je toho hodně na vysvětlování..."

,,Nechci nic slyšet Marco.Milovala jsem tě a říkal jsi,že mě také miluješ,ale promiň tomuhle já tedy nerozumím?!A hlavně nečekej,že ti odpustím nebo ti dám požehnání!!!"





,,Nic mi neříkej.Sbohem!"









,,Mio,prosím?!"





,,Takhle to být nemělo,nechtěla jsem Mie ublížit...!"





Pokračování příště....
Děkuji za Vaší pozornost.

Jistě jste si všimli,že holky mají nové oblečeníUsmívající se?!Je ušité na zakázku od p.Martiny Š.

Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...